Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen
#142
Posted 07 February 2013 - 08:57 PM
A jestli tam bude Heaven čmarykat, tak já chci bejt u toho :D
#144
Posted 07 February 2013 - 09:04 PM
Ale Ari, nějaký studio vůbec nemusí fungovat jako AS/SRO :)
#145
Posted 07 February 2013 - 09:06 PM
#146
Posted 07 February 2013 - 09:12 PM
a studio můžeš mít i jako různé jiné druhy společností, než s.r.o a a.s., to je jen na tunelování :D
#148
Posted 07 February 2013 - 09:17 PM
#149
Posted 07 February 2013 - 09:24 PM
#150
Posted 07 February 2013 - 09:27 PM
#151
Posted 07 February 2013 - 09:30 PM
Chooze, on 07 February 2013 - 09:24 PM, said:
Ajo vlastně xD
Shalladan, on 07 February 2013 - 09:27 PM, said:
No, tak kdy začnem? :D
#152
Posted 07 February 2013 - 09:30 PM
btw: http://imageshack.us...grafie0392.jpg/
známka kreativního myšlení prosím
aby se to lépe pochopilo, zadání bylo využít karton o velikosti 115x115cm cirka do poslední mrtě... téma nekonkrétní, nesměl se akorád použít žádný jiný matroš.
prostě velká kompozice ^^
#153
Posted 07 February 2013 - 10:05 PM
#154
Posted 07 February 2013 - 10:06 PM
To sem využíval na základce, abych nepropadl z výtvarky...vytvořil sem něco tak ošklivýho a pak sem úče řekl, že to je futuristický dílo :D
#155
Posted 07 February 2013 - 10:19 PM
#156
Posted 07 February 2013 - 10:59 PM
jinak, tím ohlasem jste mě tu celkem překvapili, ale nevím jestli to není jen spontání reakce, protože je za tím velký kus práce, aby něco vůbec vzniklo a ze dne na den to není :D
#157
Posted 07 February 2013 - 11:26 PM
#158
Posted 08 February 2013 - 02:45 AM
And now for some fan music:
(Všimněte si délky, 3:14. Pí je všude :D! Jinak ten týpek má dost dobrou hudbu.)
(Hlavní motiv mi připomíná nesmírně epickou skladbu Sharrowdale ze Spellforce.)
#159
Posted 08 February 2013 - 11:13 AM
Dle mého názoru, redukovat možnosti hry na úkor PvE je a bude tou největší chybou MMORPG her a nevyhnulo se tomu ani wowko. Nejvíce to odnáší redukování možností obecně, a samotné PvP.
ESO může být také už konečně milníkem, kdy se do budoucna zvrátí takováto nešťastná a ve velkém hru ovlivňující neobjektivní řešení. Protože prostě poznají že na úkor lenosti a ukřivděnosti hráčů, kteří se stanou terčem PvPčkařů se nedá ustupovat věčně a hra se bude díky nim jen kur*vit.
Je to spíš o tom, jak moc konečně pvečkaři budou tolerantní a nebudou brečet nad blbostma je naby se měli nerušeně dobře při dělání Q linií... To si mohou zahrát TES III,IV,V a ne masivní online RPG, ve kterém střetnutí ať už přátelské nebo opačné mezi hráči je prioritou.
evoluce má i své stinné stránky
jelikož je v ESO pravděpodobné že hráč z jedné frakce nebude mít přístup ke frakci druhé a frakční území budou noncombat territory
#160
Posted 08 February 2013 - 01:23 PM
Mr.Heaven, on 08 February 2013 - 11:13 AM, said:
Já to postoval kvůli zajímavým perspektivním skladatelům, to, že Call of Magic/Nerevar Rising je nejlepší skladba herní historie se ví všeobecně :D.
Mr.Heaven, on 08 February 2013 - 11:13 AM, said:
A myslím si, že nevíš, jak se používá "na úkor".