No mě se líbí jak talenty pořešili na cata. Zbavili se 9805480 zbytečných talentů, které stejně nikdo nepoužíval, jiný mergnuli dohromady. Co jsem si to tak procházel, tak jsem s talenty na cata spokojenější než na WOTLK nebo TBC.
Jinak co se týče MoP talentů, tak já si myslím, že to takhle udělali, protože i na cata se začal u specky dělat jeden specifickej build, který se vyplatil a na zbytek se kašlalo... což oni nechtěj - takže udělali nový styl talentů, kde ani jeden není "nejlepší" a spíše u nich půjde o preferenci hráče.
Mist of Pandaria CINEMATIC Pandy pandy pandy, bacha !
#62
Posted 23 August 2012 - 07:44 PM
Arexus, on 23 August 2012 - 04:15 PM, said:
No mě se líbí jak talenty pořešili na cata. Zbavili se 9805480 zbytečných talentů, které stejně nikdo nepoužíval, jiný mergnuli dohromady. Co jsem si to tak procházel, tak jsem s talenty na cata spokojenější než na WOTLK nebo TBC.
Jinak co se týče MoP talentů, tak já si myslím, že to takhle udělali, protože i na cata se začal u specky dělat jeden specifickej build, který se vyplatil a na zbytek se kašlalo... což oni nechtěj - takže udělali nový styl talentů, kde ani jeden není "nejlepší" a spíše u nich půjde o preferenci hráče.
Jinak co se týče MoP talentů, tak já si myslím, že to takhle udělali, protože i na cata se začal u specky dělat jeden specifickej build, který se vyplatil a na zbytek se kašlalo... což oni nechtěj - takže udělali nový styl talentů, kde ani jeden není "nejlepší" a spíše u nich půjde o preferenci hráče.
Pravdu díš. Wotlkské talenty typu "has 3% chance to increase your critical strike damage by 50% for 5 seconds after landing critical strike on target with hp below 30 %" byly neuvěřitelně nepřehledné :D.
Ono je docela milé, že nechtějí, aby se upadlo do stereotypních buildů, ale je to i zvláštní, protože jak teď máme Dyjablo 3, tak tam tuhle věc naopak podpořili automatickým rozdělováním vitality/str/dex/energy/bůhvíco tam máte, já hral jen dvojku :D.
#63
Posted 27 September 2012 - 03:36 PM
Tak co, kolik máte lvl? :P Sám jsem to ještě nekoupil, ale určitě to plánuju. Zatím si sbírám petíky a Stinkera. Jinak začínám na Outland eu a jsou tam 3k fronty. :/
#65
Posted 27 September 2012 - 05:01 PM
Arexus, on 23 August 2012 - 04:15 PM, said:
No mě se líbí jak talenty pořešili na cata. Zbavili se 9805480 zbytečných talentů, které stejně nikdo nepoužíval, jiný mergnuli dohromady. Co jsem si to tak procházel, tak jsem s talenty na cata spokojenější než na WOTLK nebo TBC.
Jinak co se týče MoP talentů, tak já si myslím, že to takhle udělali, protože i na cata se začal u specky dělat jeden specifickej build, který se vyplatil a na zbytek se kašlalo... což oni nechtěj - takže udělali nový styl talentů, kde ani jeden není "nejlepší" a spíše u nich půjde o preferenci hráče.
Jinak co se týče MoP talentů, tak já si myslím, že to takhle udělali, protože i na cata se začal u specky dělat jeden specifickej build, který se vyplatil a na zbytek se kašlalo... což oni nechtěj - takže udělali nový styl talentů, kde ani jeden není "nejlepší" a spíše u nich půjde o preferenci hráče.
Pane bože.. lidem připadají talenty rozvíjející postavu zbytečné. Tak to máte v pandách docela ráj. Dáváte stejný damage se stejnou rotací, ale hlavně že vám svítí mount a rozumíte všem jazykům. Kdy bude nálepka od 3 let?
#66
Posted 28 September 2012 - 11:54 PM
Ty talenty nejsou až tak špatný, člověk mnohdy musí hodně přemýšlet co vybrat za schopnost. Ale prostě tomu chybý ta komplexnost Classic až WotLK talentů (záměrně nepíšu Cata páč tam mi ten systém přišel poněkud nesmyslnej... :unsure: ).
Nadruhou stranu, přiznejme si že u každé specializace existovali stejně "ověřené" buildy které vycházeli ze všeho nejlíp a většina lidí je pak používala...
Ideální řešení by bylo kdyby ponechali systém talentů jako byl do WotLKu + k tomu přidali ten výběr z MoPu. Člověk by si prve navolil "pasivní" talenty v talentových stromech a pak si vybral jeden ze tří spellů či schopností... B)
Btw... Ty fronty na Outlandu jsou vážně epic. :lol: A Cross-Realm zóny jsou super. :P
Nadruhou stranu, přiznejme si že u každé specializace existovali stejně "ověřené" buildy které vycházeli ze všeho nejlíp a většina lidí je pak používala...
Ideální řešení by bylo kdyby ponechali systém talentů jako byl do WotLKu + k tomu přidali ten výběr z MoPu. Člověk by si prve navolil "pasivní" talenty v talentových stromech a pak si vybral jeden ze tří spellů či schopností... B)
Btw... Ty fronty na Outlandu jsou vážně epic. :lol: A Cross-Realm zóny jsou super. :P