Update serveru revize 740
#1
Posted 30 April 2011 - 12:06 PM
1) přejdeme na jiný systém registrace hráčů ve hře, protože současný způsobuje některým hráčům problémy a někdy se stalo,
že pokud byl hráč AFK a server ho po čase odpojil, a chvíli nato se hráč zase připojit, ztratil obsah inventáře.
To znamená že po updatu všichni se budou muset znova zaregistrovat příkazem: /register (heslo) (bez emailu !)
+INFO: do tý doby ještě zdržuju přijímání nových hráčů,...mám tady pár lidí kteří jsou už určitě natěšený jak se přes víkend připojí,..
bohužel pro ně si budou muset počkat až pojedou nové registrace,..pak jim začnu zase rozesílat maily s informacemi jak se připojit na server.
2) bude v provozu ekonomika! To znamená že nyní hráči mají k dispozici finance, ale taky že některé příkazy budou zpoplatněny!
Každý hráč ze začátku dostane 200$, bez rozdílu hodnosti, které by měli jít zobrazit příkazy: /balance, /bal
Vydělávat lze dvěma způsoby: (1) Přímo prodat něco z inventáře serveru
Tohle je jednoduchý způsob jak se zbavit předmětů, které již nechcete. Jen napíšete příkaz, předměty vám zmizí z inventáře.
Nevýhodou je že ceny za prodej serveru jsou velmi nízké!
Cenu prodeje lze zjistit, tak, že daný předmět vezmete do ruky a použijete příkat: /worth
Pro samotný prodej použijete příkazy:
/sell hand (prodáte to co máte v ruce)
/sell [ID] [množství] (prodáte předměty z inventáře, místo ID napíšete napíšete identifikační číslo předmětu, nebo jeho anglický název)
Příklad:
/sell dirt 200 (prodáte serveru 200 kusů hlíny)
/sell 4 -64 (prodáte serveru všechny kameny které máte u sebe, kromě 64 kusů)
(2) Seženete si práci
Je několik druhů práce, které můžete vykonávat a získávat za to peníze. Postupem času získáváte vyšší úrovně práce a tím vyšší plat.
Tyto jsou práce přístupné všem:
digger (dělník) - získává peníze za kopání hlíny, písku, štěrku,... prostě tvarování povrchu světa
farmer (farmář) - získává peníze za sklízení obilí, cukrové třtiny a kaktusů
miner (horník) - získává peníze za těžení kamene a nerostných surovin, nebo pokládání kolejí
woodcutter (dřevorubec) - získává peníze za kácení stromů, stavbu dřevěných budov a sázení sazeniček
Tyto práce jsou přístupné od hodnosti Patrona a výš:
butcher (řezník) - získává peníze za "zpracovávání" veškeré zvěře ve hře
hunter (lovec) - získává peníze za lovení veškerých monster ve hře, včetně netheru
netherworker (dělník v netheru) - získává peníze za kopání netherracku, glowstonu a zabíjení monster v netheru
Práce můžete libovolně měnit, ale vždycky když změníte práci, začnete na 1. levelu. Práci získáte příkazem:
/jobs browse (zobrazí seznam dostupných prací)
/jobs info [název práce] (zobrazí informace o konkrétní práci)
/jobs join [název práce] (vyberete si práci)
/jobs stats (zobrazí váš postup ve vaší práci)
Nakonec ještě pro info,...peníze můžete někomu dát pomocí příkazu:
/pay [jméno hráče] [částka]
3) a několik dalších drobností, třeba hlasování o počasí,.... a několik změn, které by měli pomoct serveru co se týče výkonu....
Kdy přesně update bude ještě nevim,... uvidim dneska po hokeji, kolik bude online hráčů a jak moc budou ochotní server na nějakou dobu opustit :D
#2
Posted 30 April 2011 - 12:49 PM
1 - Stone
3 - Dirt
4 - Cobblestone
5 - Wooden Planks
17 - Log(Wood)
22 - Lapis lazuli BLock
35 - Wool
46 - TNT
50 - Torch
54 - Chest
58 - Workbench
331 - Redstone dust
(Tyhle všechny mám zatím z hlavy, pak to kdyžtak víc rozepíšu. Najít to můžete i na minecraftwiki.net)
#3
Posted 30 April 2011 - 12:59 PM
http://img857.imageshack.us/img857/5420/minecraft14item.th.jpg
#5
Posted 01 May 2011 - 09:15 AM
Update vůbec neproběhl podle očekávání, takže jsme zůstali tam kde jsme byli,...
Při testech všechno vypadalo v pořádku,... bohužel na serveru se všechno začalo nějak sypat,...
#7
Posted 01 May 2011 - 12:57 PM
Zabil jsem jich asi 15 a nic, po prvním seku normálně zabliká, že je zraněná, ale po druhým jenom zmizí a přičtou se prachy, kůže se neobjeví.
This post has been edited by Keryn: 01 May 2011 - 01:03 PM
#8
Posted 01 May 2011 - 05:04 PM
#9
Posted 01 May 2011 - 10:03 PM
Asi nejlepší bude když server bude prodávat itemy ale za celkem vysokou cenu,nevím jak je to z vyděláváním,ale já měl za prodání zbytečných vecí hned 5000.což není moc,ale málo taky ne :D(mám pocit) tak třeba diamantový krumpáč by mohl stát těch 15.000 což je celkem dost,ale kdybych já ho chtěl prodat tak dám cenu 8k a to je výhodnější a hráči by měli tendenci prodávat a kupovat věci mezi sebou než všechno serveru :)....já si myslím že by tohle mohlo i celkem dobře fungovat..:)
U složitějších textu si nikdy nejsem jistý jestli to bude dávat smysl...doufám že se mi to povedlo :)
Pak bych udělal povolání na zpusob prodavače,dostával by množstevní slevy,a za prodavání serveru by dostaval vyplatu
This post has been edited by hugo2234: 01 May 2011 - 10:19 PM
#12
Posted 02 May 2011 - 10:58 PM
Jo a taky by se hodilo zregulovat ceny surovin za praci a u prodavani na server. Zda se mi ze jsou hodne nevyrovnany a nektery profese maj mnohem jednodussi pristup k dolarum nez ostatni. (a tim vznika dalsi nevhodny tlak na ekonomiku. Pro nekoho je 100k $ prace na chvilku, pro jinyho je 10k $ jejich zivotni vydelek.. a pritom makaj stejnou dobu.)
#14
Posted 03 May 2011 - 06:43 AM
#16
Posted 04 May 2011 - 10:40 PM
http://img37.picoodle.com/i554/psojed/fjgs_052_ua191.jpg
#17
Posted 05 May 2011 - 01:52 PM
jestli to spravne chapu, mam lvl 31 miner, zmenim na butchera, budu mit lvl 1.. kdyz z butchera dam znovu minera, tak budu mit zas lvl 1? dik za odpoved.
#18
Posted 05 May 2011 - 02:27 PM
#20
Posted 06 May 2011 - 12:33 PM
2) v minecraftu to podle mě nemá význam. ve wowku jsou dvě hlavně z toho důvodu, že na sebe část profesí navazuje (herb->alch, skin->lw, mining -> BS / JWC) zatímco v minecraftu máš všechny profese čistě sběračské - seber obilí, seber hlínu, seber kámen ...