Mystiq.org - forum: Feral - MANGLE - bug !!!!! -> Druid -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8414 Title Feral - MANGLE - bug !!!!!
Product Druid Status Opravené (Severity 0 - None Assigned)

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Report ID #8414: Feral - MANGLE - bug !!!!!

#1 User is offline  
Kvietok 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 32
  • Joined: 31-October 09

Posted 08 August 2012 - 04:21 PM

Talent/spell Mangle ma zle zakladne nastavenie, Ma davat 160% zakladneho DMG + 264, u nas su cisla nastavene na 230-231% + 455. (trosku DOST FAIL toto)

Comenty wowhead: "Different multipliers: Claw is 100%, Mangle is 160% Different additives: Claw is 190, Mangle is 264 Plus, Mangle adds extra damage to most of your abilities, not much competition, eh?" http://www.wowhead.c...mangle#comments

Databasa TCG: "Mangle the target for 160% normal damage plus ${99*160/100} and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 12 seconds. Awards 1 combo points." http://wow.tcgplayer...pells_druid.asp

Databasa Hellground(ja viem free, ale aj tak): "Mangle the target for 160% normal damage plus 264 and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 10 sec. Awards 1 combo point." http://db.hellground.pl/?spell=33983


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
 

Replies (20 - 30)

#21 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 01 December 2012 - 04:41 PM

Naturalist ti dmg zvysi uz v tabulke v Character infu, a teda je uz zapocitana, ked si nan najdes mysou tak ti zobrazi povodnu x110% ale ta co je v tom zakladnom infe je uz po aplikovani 10%.

Edit: Akoze myslis ze sa aplikovalo 10% na zakladny Dmg a potom este 10% k samotnemu Manglu?

#22 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 01 December 2012 - 04:52 PM

tak je to jediný kde by se vzalo těch 10%.. to by samozřejmě byla chyba.

edit:

jen tak pro info tosks uvádí u manglu:
var mangle_damage = (1 + talents.sf * 0.1) * (melee_damage * 1.6 + 264 + idol_wild);

This post has been edited by Slaan: 01 December 2012 - 04:54 PM


#23 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 01 December 2012 - 05:08 PM

nene, to jsem zkoušel bez naturalistu a hlavně jsem si do jádra přidal výpisy jednotlivých modifierů, takže při každém kousnutí manglu jsem mohl sledovat celý výpočet od začátku až do konce - jak se to zvyšuje, který efekt co přidává a podobně.
Chyba byla v tom, že jádro aplikovalo efekt3 ( viz talent http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=16999) přímo na počáteční dmg 160% ze kterého tak již z počátku vzniklo 192%. Před aplikací spellu ale server opět projde modifiery a tam narazil na efekt1 (opět viz talent) a znovu ho připočítal k celkovému dmg spellu.
Vzhledem k tomu že efekt1 se na konci připočítává i u ostatních spellů a i u dalších kombinací (rogue - backstab+opportunity) se dmg zvyšuje až na konci výpočtu, usoudil jsem že ten efekt3 je zbytečný a vyřadil jsem ho z činnosti. Prozatím jsem si nevšiml, že by jakkoliv ovlivnil něco jiného než je mangle -> není to dokonalé, ale opraví to ohlášenou chybu.

#24 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 01 December 2012 - 05:11 PM

Nieisom si isty ci si to uz hadzal na Dev, kazdopadne na nom je teraz ta percentualna cast v poriadku. Avsak mala by tam byt ta +dmg na 317 (264*1,2). Je tu 380 (co by odpovedalo 264*1,2*1,2)

#25 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 01 December 2012 - 05:23 PM

Teď je tam jen dočasná ruční oprava kterou jsem testoval. Té chyby popisku jsem si nevšiml. S tím už ale nejspíš nic nenadělám. Při výpočtu by to mělo být správně. Do opravy jsem teda připsal komentář, že je potřeba dodělat.

#26 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 01 December 2012 - 07:04 PM

Updating status to: Opraví nová revize

#27 User is offline  
Lodin 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 19
  • Joined: 27-November 11

Posted 03 December 2012 - 08:04 PM

Talent "Predatory Instincts" pridava 10% kku crit dmgu!!! Zamyslite sa ešte aj nad tym ak chcete percenta upravovať ručne...

#28 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 03 December 2012 - 09:56 PM

? to nechápu.. co to má společného s dvojitým započítáváním bonusu z Savage Fury?

#29 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 03 December 2012 - 10:09 PM

Asi myslel ze aj ten talent mohol byt nejakym sposobom bugnuty a neovplivnoval by len crit ale aj zakladnu DMG, ktovie. Kazdopadne po tvojej oprave tie cisla sedia uplne presne podla vsetkych dostupnych prepoctov takze tu uz hadam nieje co riesit.

#30 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 04 December 2012 - 01:49 PM

Updating status to: Opravené

tak je to na Insomnii..
Prozatím tak vím jen o chybě v popisku, který hlásí větší dmg než by měl. Výpočet však probíhá správně.
Pokud máte info o chybě této opravy, dejte vědět. Za pár týdnů to zamknu.

This post has been edited by orifox: 04 December 2012 - 11:56 PM


#31 User is offline  
Lodin 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 19
  • Joined: 27-November 11

Posted 04 December 2012 - 10:45 PM

No ide to gl, teraz spravte rukavice...


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist