Explosive Decoy po vyhození vykopne králíka, ten zasekne CD na další králíky, granáty a všechny ostatní inženýrský srandy používaný z inventáře na dobu neurčitou. To je správně.
Problém ale je, že králík má (pokud nedetonuje dřív) po třech minutách zmizet a spustit CD na další eng věci, což nedělá, CD spustí až relog.
S tím souvisí další bug, po relogu může člověk vyhodit další decoy, a tam kde jde rested tak slušně zaspamovat oblast explozivníma králíkama.
Další věcí je, že králík má být PVP flagged a to pro frakci, která ho vyvolala - je neutrální, a to pro obě frakce. Tenhle efekt by měl fungovat pořád(tedy mám vyplé PVP, králík není flagged, zapnu PVP, králík si ho zapne taky). Útočení na králíka funguje správně, tedy pouze opačná frakce.
DMG - nastavena nízko. Druid v medvědovi(redukce 48,91%) lvl 52 dostal při zničení králíka jen za 529. Ten samý druid dostal v kočce(redukce 23,25%) za 377. Správná dmg má být nastavena na 1440 - 2160 noncrit.
A konečně nefunguje největší sranda, a to synergie s Personal Electromagnetic Pulse Generator. Pokud se někde v dosahu pulzu (30y radius) vyskytuje decoy, nic to s ní neudělá. EMP funguje správně.
TLDR:
- nespouští se CD po explozi/zmizení decoy
- možnost vyházení více decoy pomocí relog
- není PVP flagged a nereaguje změnu
- nízká dmg
- EMP Generator nezpůsobí explozi
Report ID | 8337 | Title | Explosive Decoy + Personal Electromagnetic Pulse Generator |
Product | WoTLK | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #8337: Explosive Decoy + Personal Electromagnetic Pulse Generator
Page 1 of 1
Fast Reply
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.