Mystiq.org - forum: T8 4 bonus dmg -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8257 Title T8 4 bonus dmg
Product DeathKnight Status Opraví nová revize (Severity 3 - Medium)


Report ID #8257: T8 4 bonus dmg

#1 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 12 July 2012 - 04:57 PM

No effect ze setu pro Scourge Strike, za Obliterate nemůžu úplně mluvit, ale s největší pravděpodobností taktéž bez effectu.



Replies (1 - 12)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 16 October 2012 - 12:39 PM

Seš si jistej? Mám potvrzené od jiných DKček, že jim bonus funguje vpohodě, tak těžko říct...

#3 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 18 October 2012 - 09:23 AM

Jsou to 3 měsíce, takže těžko říct jestli se to nějak nepořešilo, v tu dobu se to opravdu neprojevilo na shadow porci SS.

#4 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 18 October 2012 - 02:39 PM

Nikdo to neresil.

#5 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 18 October 2012 - 05:01 PM

A můžu-li být tak smělí, jak to teda má vůbec fungovat? Obecně ten 4 kusovej bonus. Protože mně napadaj 2 cesty jak se to může zvyšovat.

#6 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 18 October 2012 - 05:31 PM

Scourge Strike sám o sobě funguje tak, že dává 12/24/36% Physical DMGe v podobě přidané Shadow DMGe... Bonus tuhle hodnotu zvyšuje o 20%, takže se hodnota Shadow DMGe změní na 12+talenty+2.4/24+talenty+4.8/36+talenty+7.2 %...
Heart Strike dává 25/50 % DMGe navíc podle Diseasů... Takže se 4P setem 25+talenty+5/50+talenty+10 %...
Obliterate si DMG zvyšuje o 12.5/25 % podle Diseasů... S 4P tedy 12.5+talenty+2.5/25+talenty+5 %...

To tedy znamená, že se hodnota 20% bere ze základní hodnoty u spellu, nikoli u spellu ovlivněného talentem...
Fialové hodnoty tedy představují aktivní set bonus...

#7 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 18 October 2012 - 08:13 PM

no 7,2 pro je docela malá hodnota a většinou se shadow porce nyní týká kolem 2k dmg možná 2,5 takže se to moc těžko kontroluje, nechcu říct že jsem se unáhlil ale rozdíl 50 dmg by to neudělalo při nahození a shození gearu (sundal si setový ruce a žádný jiný neměl) to je moc malý rozdíl, mělo by to být mnohem víc

#8 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 18 October 2012 - 08:38 PM

No nemá to být mnohem víc, má se to počítat ze základní hodnoty, případně i kdyby to bylo 20% z toho vytalentěného bonusu... Určitě to není tak, že by se ti 12/24/36% proměnil na 32/44/56%...

Dejme tomu, že dáš Scourge Strikem nějakých 5000Physical DMG... Z toho 36% je 1800DMG Shadow... Se Set bonusem by to pak bylo 1930DMG Shadow...

#9 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 19 October 2012 - 11:32 AM

No ale sám to tady vidíš, vypočítal jsi si 130 dmg nárůst a když to DK sundalo setovy ruce tak ten dmg spadl o 50, takze to asi nebude fungovat. Mimo to nezapomeň na další nárůst toho dmg takže to nebude jen 130 ve výsledku http://forum.mystiq....scourge-strike/ . A podle mně je někde problém v tom že jak je tu to s tema buffama (nevim jak tomu nadavat, že se nestackujou 2 stejny buffy ale nere se jen ten nejsilnejsi) tak že vlastne ten procentualni narust je možná nejak rusen pokud tu opravdu je.

#10 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 19 October 2012 - 12:55 PM

Ne, je to prostě tak, že se to všechno bere ze základní hodnoty a ne že se to násobí postupně... A evidentně to tak je správně...
Je možný, že ten bonus nefunguje, ale testovat to na 10 použitích spellu je kravina... To chce nejlépe 100 nebo ještě víc testů, abys ten rozdíl opravdu viděl... A nejlépe s itemem, který má stejné staty, jen ti nedává set bonus...

#11 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 19 October 2012 - 01:38 PM

Bohužel nejsu test a nemam na live takovy equipovy moznosti abych to mohl otestovat

#12 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 October 2012 - 11:47 AM

https://github.com/T...ef662c41ff4bb82

nebude to mit nejakej efekt?

#13 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 October 2012 - 12:30 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 3 - Medium

aha, tak to TC poresili zvlast.. tady:
https://github.com/T...c67487384232047


POZOR: opravi to az prechod na nove jadro, ne jen klasicka nova revize!



Fast Reply

  

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist