Report ID | 7616 | Title | Scourge Strike |
Product | DeathKnight | Status | Opravené (Severity 3 - Medium) |
Report ID #7616: Scourge Strike
#1 Greon
Posted 27 January 2012 - 12:23 AM
Zdroj: http://elitistjerks...._king_anything/
Double dips? I see that mentioned a lot in regards to Scourge Strike, but never an explanation of what it means.
The short, simple answer: If a buff or talent affects the damage of Scourge Strike once, it single dips. If it affects the damage of Scourge Strike twice, thus boosting the damage by more than the stated amount, then it double dips and is of increased worth.
The long answer: The new Scourge Strike is split into two actual hits; the first being physical damage and the second being shadow damage. The damage of the shadow portion is entirely dependent on the damage of the physical. What this means is that anything that increase the damage of the physical portion – be it a stat, a buff, a debuff, or a talent – will also increase the shadow portion by the same proportion. Outbreak, for example, increases the damage of the physical strike by 20% and by doing so, the shadow strike is increased by 20%, causing the Scourge Strike to do 20% more damage overall than it otherwise would, as the talent states.
However, some buffs and talents will affect the physical strike (thus increasing the damage of the shadow strike) but then also affect the shadow strike directly. Blood Presence, as previously mentioned, is one such buff. It will increase the damage of the physical strike by 15% which will then increase the damage of the shadow strike by 15%. On top of that, however, it will then go and buff the damage of the shadow strike by 15% yet again, meaning while the physical portion had its damage increased by 15%, the shadow portion had its damage increased by 32.25%. Thus the amount Blood Presence increased your overall Scourge Strike damage will be greater than the stated 15%.
Bone Shield, Desolation, Two-Handed Weapon Specialization, Blood Presence, Ferocious Inspiration, Sanctified Retribution, and Arcane Empowerment are all buffs and/or talents which are double dipped.
Cool and all, but does that explain why the shadow portion of Scourge Strike deals more than the stated 36% of the physical portion?
Yes, it does. Double-dipping is the culprit. After you factor in all of the previously mentioned buffs and talents, you’ll find that the shadow portion will ultimately deal 53.2% for Blood builds (56.2% in Frost builds) of the physical portion (less partial resists).
Kde hlavní a nejdůležitější je: you’ll find that the shadow portion will ultimately deal 53.2% for Blood builds (56.2% in Frost builds) of the physical portion
Kde se říká, že by shadow část by měla odpovídat přes polovinu physical dmg (jeho Blood a Frost builds jsou k nalezení v tomto článku)!
Jak je tomu nyní? Pokud mě můj recount neklame a rozděluje SS a SS (shadow) správně, pak pouze 1/4 physical dmg je převáděna jako shadow. (zkoušeno na dummy s 0 armorem, resisty by měli být také 0 doufám)
Čím je to způsobeno? Jak je zmíněno SS má takový dvojtý bonus, protože SS physical a SS shadow jsou v podstatě 2 jednotné dmg, pak na ně platí víceméně 2X stejný bonusy. Tudíš Outbreak talent který přidává 20 pro do SS Dmg přidá 20 pro do physical a následně i 20 pro do shadow dmg. Toto platí i pro Bone Shield ( 2 pro bonus), Two-handed weapon specialization (4 pro), Blood Presence (15 pro), Ferocious inspiration (3 pro, beast hunter buff, kdyby náhodou), Sanctified Retribution (3 pro) a Arcane Empowerment (3 pro).
Mimo to nezapomeňte na talenty Black Ice (10 pro do shadow! a frost dmg) a Ebon Plague bringer (13 pro do magic dmg).
Jednoduše shrnuto: Do SS (shadow) se nepřidávají procentuální dmg bonusy.
Doufám v rychlou opravu už tak dost závažné chyby
Replies (1 - 19)
#2 Sprekilla
Posted 27 January 2012 - 07:39 PM
#4 Chooze
Posted 28 January 2012 - 09:53 PM
+ vezmeme si zbraň, dmg z ní normalizujeme na speed 2,8 sekund (jak už někde Maci psal).
+ bonus všech talentů na zvýšení autoataku
+ bonus všech talentů na bonus k % dmg
+ bonus k % dmg od ostatních class (hunter, arcane mág, retri paladin)
Z toho všeho ještě před redukcí redukcí armoru vezmeme 12%.
+ vynásobíme počtem stacků diseasy
+ % dmg bonus k magic efektům (tušim že DK má něco ve frost stromě)
+ % k spell dmg od jinejch class (tušim že moonkin, warlok a unholy DK zvedaj spell dmg)
PLUS ještě jednou byste chtěli připočíst % k DMG od ostatních class z aur který už se vztahovali na autoatack a vy byste chtěli bonusy 2x?
---------------------------------
Nebo se to tak jak píšu já vůbec nepočíta, veme se základ 70% normalizovanýho základu, připočtou se k tomu pouze vlastní talenty nikoliv cizí aury...z toho se veme 12% * diseasy * spell dmg % bonus a až teprve k tomuhle se maji přičíst aury od retríka, BM huntera atd (ale v současné době se tyhle bonusy nepřičítaj).
---------------------------------
Rád bych tu teda viděl přesný vzorečky jak se vypočítává dmg Scrouge Striku :D
#5 Greon
Posted 28 January 2012 - 10:36 PM
84 pro weapon dmg + 1230 toto celé násobeno přes Outbreak 20 pro, Blood presence 15 pro a další dmg bonusy
SS shadow dmg
per deseas 12 pro physical dmg done (tudíž po redukci armoru a resilky!) a znovu celé násobeno přes Outbreak atd. + talent Black Ice (10 pro do shadow! a frost dmg) a i Ebon Plaguebringer se do toho bonusu započítává, prostě je to bráno jako norm magic dmg
toto by mělo být asi znovu redukováno resilkou a určitě shadow resistem
Chooze on to není 1 dmg+shadow bonus ony to jsou 2 samostatný dmg jenom velikost toho jednoho je závislá na dmgi toho druhýho.
Pro jistotu přikládám video z youtube
Na něm je vidět že rána za 7.7k physical části SS a následně shadow část SS (ikona shadowboltu) za 4.1k, takže si tu opravdu nevymýšlím! (23s)
This post has been edited by Greon: 28 January 2012 - 10:36 PM
#7 Greon
Posted 29 January 2012 - 11:21 AM
Teďka tu chcu zpravit SS, co se ostatních class týče je mě trochu jedno.
Předem říkám, že mě s tímhle trochu štveš chooze tahat sem jinou classu!
Retri guida:
http://elitistjerks...._updated_3_3_a/
A abych ti to ještě ulehčil je to v oblasti seals.
Jestli jsem to pochopil dobře tak u sealu se to takhle nezvedá asi. Jsou to vlastně +dmg tudíž na ně neplatí ta mechanika jako na SS shadow.
http://www.wowwiki.c...al_of_Vengeance
Doufám, že to píšu pro wotlk.
Znova tam máš 33 pro waepon dmg jako holy, když na sobě má cíl 5 stacku, tak to procuje jak při autoattacku, tak asi i při abilitách (netuším přesně), a tenhle dmg by neměl být jinak modifikován protože se jedná o +dmg! k tomu samozřejmě dotka zase se má jednat o bonus dmg podle ap a spell powery (koeficienty tu pro paladina řešit opravdu nehodlám!). Navíc ten 33 pro weapon dmg jako holy, jsem nenašel, že by to mělo být až po redukci armor.
#8 Ladis
Posted 29 January 2012 - 02:14 PM
Podrobně spočítané pro Frost Subspec (Black Ice místo 2H Weapon Spec)
- Physical DMG
((0,70*Weapon DMG)+806)*1,15*1,20*1,10*1,02*1,05*1,03
1,15 je zvýšení DMGe Blood Presencí (15%)
1,20 je zvýšení DMGe talentem Outbreak (20%)
1,10 je zvýšení DMGe talentem Rage of Rivendare (10%)
1,02 je zvýšení DMGe buffem Bone Shield (2%)
1,05 je zvýšení DMGe talentem Desolation (5%)
1,03 je zvýšení DMGe buffem Arcane Empowerment (3%)
- Shadow DMG
((((0,70*Weapon DMG)+806)*1,15*1,20*1,10*1,02*1,05*1,03)*0,36)*1,15*1,20*1,10*1,02*1,05*1,03)*1,13*1,10
0,36 je základní Shadow DMG Scourge Striku (36%)
1,13 je zvýšení DMGe debuffem Ebon Plaguebring/Curse of Elements (13%)
1,10 je zvýšení DMGe talentem Black Ice (10%) a talentem Rage of Rivendare (dalších 10%)
...ostatní koeficienty použité u prvního odstavce...
...doufám, že jsem na nic nezapomněl.
Výpočet Shadow DMGe
Podtrženo a sečteno:
((0,70*Weapon DMG)+806)*1,67455134*0,7493282336232
((0,70*Weapon DMG)+806)*1,254788597713562615088
Při Weapon DMG dejme tomu 1500 (bráno z Character Info s vyplou Blood Presencí) by to vypadalo takto:
((0,70*1500)+806)*1,254788597713562615088 = 2328,887637356372213603328
...zatímco Physical DMG by dopadl asi takto:
((0,70*1500)+806)*1,67455134 = 3107,96728704
EDIT: Rozepsán Outbreak do Physical DMGe, odstraněna redukce armorem...
EDIT #2: Přidán talent Rage of Rivendare do obou bonusů...
This post has been edited by Ladis: 29 January 2012 - 03:56 PM
#9 Greon
Posted 29 January 2012 - 02:50 PM
a zajímáme se o základní dmg redukci armorem, resilkou a shadow resistem neřeš
a ještě talent 2-h weapon mastery by se prý měl do sh taky započítávat, ale to záleží na specu dk a snad by se měli i sčítat.
Já osbně mám jak 2-h tak i Black Ice.
Jo a 12 pro za každej tvůj! deseas, deseasy ostatních DK a od priestu se do ničeho nikdy nezapočítávají.
Jako jinak dobrá práce se s tím takhle vypsat, ale oprav tam ty chyby malý :D , pak by to mělo být už dobře (to číslo 0.88 napiš jen armor red.)
A ještě měl by být ten dmg redukovanej až v celkovým souhrnu + kde jsi vzal hodnotu 806? 4 rank má bonus 1230!
This post has been edited by Greon: 29 January 2012 - 02:54 PM
#10 Ladis
Posted 29 January 2012 - 03:04 PM
Greon, on 29 January 2012 - 02:50 PM, said:
a zajímáme se o základní dmg redukci armorem, resilkou a shadow resistem neřeš
Přepočítám to tedy ještě bez redukce a ten Outbreak dám zvlášť, jak si přeješ =o)
Greon, on 29 January 2012 - 02:50 PM, said:
1230 je se Sigilem...
Screen bez sigilu:
http://assassins-gui...urge_strike.jpg
This post has been edited by Ladis: 29 January 2012 - 03:04 PM
#11 Greon
Posted 29 January 2012 - 03:13 PM
A neudělal sis tam teďka chybu když tam máš 70 pro weapon dmg místo 84? nebo to je zas někde schovanej talent herdek? Sám na tom screenu máš 84 pro waepon dmg
A ještě jsem vynechal talent Rage of Rivendare 10 pro do dmg abilit a spellu což by se taky mělo asi započítávat (když cíl ma na sobe blood plegue).
This post has been edited by Greon: 29 January 2012 - 03:27 PM
#12 Ladis
Posted 29 January 2012 - 03:25 PM
Greon, on 29 January 2012 - 03:13 PM, said:
Proto jsem původně počítal s 84%, on je v tooltipu započítanej ten talent Outbreak...
#14 Ladis
Posted 29 January 2012 - 03:51 PM
A nevšiml jsem si také talentu Impurity, ale u něj si nejsem jistý, jak přesně funguje.. Zda se těch 20% AP převádí do bonusu ke "spell" damagi nebo k dmgi všech abilit...
#16 Greon
Posted 29 January 2012 - 04:26 PM
A ještě ta Blood presence, co máš v charu je boostly těmy 15 pro, bere se tedy tadle hodnota a pak se zase přidávají další 15 pro do tý ability?
A pokud to někomu přijde až moc, tak pak kolik dává retri pala? dk má možná 2-3 ss za sebou (záleží na talentech) ale další má až za 7 sec což je dlouhá doba, resp 10 sec CD run.
This post has been edited by Greon: 29 January 2012 - 04:44 PM
#17 Ladis
Posted 29 January 2012 - 04:54 PM
Greon, on 29 January 2012 - 04:26 PM, said:
Těch 1500 jsem vzal ze svého Character Infa (mám tam asi 1200-1700), když jsem byl v Unholy Presenci (abych neměl navýšený AP z Armoru a ani 15% bonus z Blood Presky).
Záměrně jsem to počítal takto, abych mohl do obou výpočtů přidat právě zmiňovaných 15% z Blood Presence...
Vše je počítáno pro 0 Armor, proto to může připadat jako veliký...
#19 Ladis
Posted 29 January 2012 - 04:59 PM
Greon, on 29 January 2012 - 04:57 PM, said:
Vlastně máš možná pravdu, ta BP se teoreticky bude počítat 3×.. Ale nevím.
This post has been edited by Ladis: 29 January 2012 - 05:00 PM