Report ID | 6790 | Title | Procování poisonu |
Product | Rogue | Status | Není bug (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #6790: Procování poisonu
#1 Wiranri
Posted 05 September 2011 - 08:10 PM
Po 14 dnech, kdy jsem nehrá WoW jsem se dostal zase zpět do hry, ale co na prvním raidu (Naxx 25) nezjistím ...
Moje dps kleslo v rozmezí 800-1400dps ... po prozkoumání recountu z doby před 14 dny (před nahráním noveho jádra jak mi bylo řečeno) jsem měl v recountu psáno 35% celkového dmge v celém, opakuji celém Naxxu 25 bylo čistě Instant Poison.
Nyní mám z celkového dmge pouze 27% z Instant Poisonu ... rotace a gear je stejny.
Takže změnilo nové jádro systém procování poisonu špatně, nebo si mám zvykat na nové správně nízke dps?
Moje dps kleslo v rozmezí 800-1400dps ... po prozkoumání recountu z doby před 14 dny (před nahráním noveho jádra jak mi bylo řečeno) jsem měl v recountu psáno 35% celkového dmge v celém, opakuji celém Naxxu 25 bylo čistě Instant Poison.
Nyní mám z celkového dmge pouze 27% z Instant Poisonu ... rotace a gear je stejny.
Takže změnilo nové jádro systém procování poisonu špatně, nebo si mám zvykat na nové správně nízke dps?
Page 1 of 1
Replies (1 - 15)
#6 sakim
Posted 13 September 2011 - 09:58 PM
Dělal sem menší test .. ale opravdu jen tak na oko .. cca na 150-200 k dmg do panáka ...
Sub talenty x assa talenty
Assa talenty ( imrpoved poison 5/5 )
Jako zbraně sem měl 2x 1.4 dagger .. do panáak sem bouchnul 261 z toho 57 x procnul deadly poison. tzn > 30,4 %. Miss sem měl 5 % .. což je nepatrná změna.
Sub talenty ( bez talentů )
Zbraně 2x.1.4 dagger .. do panáka sem namlaátil 150 k ... celkově sem bouchnul 187 z toho 44 procnul deadly pouison tzn > 30,3 % šance na proc.Miss sem měl dokonce 11 %.
Assa - 30,4
Sub - 30,3
Dodatek : Testováno i na AT .. a vychází mi cca stejné čísla 30 % ... Tak to nechápu ... :) ... jak je možné, že na obou serverech mám s talentama i bez talentů stejnou % ?
Sub talenty x assa talenty
Assa talenty ( imrpoved poison 5/5 )
Jako zbraně sem měl 2x 1.4 dagger .. do panáak sem bouchnul 261 z toho 57 x procnul deadly poison. tzn > 30,4 %. Miss sem měl 5 % .. což je nepatrná změna.
Sub talenty ( bez talentů )
Zbraně 2x.1.4 dagger .. do panáka sem namlaátil 150 k ... celkově sem bouchnul 187 z toho 44 procnul deadly pouison tzn > 30,3 % šance na proc.Miss sem měl dokonce 11 %.
Assa - 30,4
Sub - 30,3
Dodatek : Testováno i na AT .. a vychází mi cca stejné čísla 30 % ... Tak to nechápu ... :) ... jak je možné, že na obou serverech mám s talentama i bez talentů stejnou % ?
This post has been edited by sakim: 13 September 2011 - 10:22 PM
#8 Maci
Posted 14 September 2011 - 08:42 AM
cezeta, on 14 September 2011 - 08:50 AM, said:
jaky talenty ti maj to % zvetsit?... kdyz jsme ted resili stackova buffu, zjistili jsme, ze Master Poisoner nefunguje - jestli to nema vliv :-)
tj zase neco jinyho a ten nesel nikdy .) - resp. ta crit cast
jinak doufam, ze to testujes tak, ze si delas carky, protoze pocet procu ti zadnej recount nezmeri, stejne todle je teda vec, ktera temer tutove funguje spravne, protoze samotny data jak to ma procovat jsou brany z blizz dbc
#9 sakim
Posted 14 September 2011 - 09:05 AM
Maci, on 14 September 2011 - 10:42 AM, said:
tj zase neco jinyho a ten nesel nikdy .) - resp. ta crit cast
jinak doufam, ze to testujes tak, ze si delas carky, protoze pocet procu ti zadnej recount nezmeri, stejne todle je teda vec, ktera temer tutove funguje spravne, protoze samotny data jak to ma procovat jsou brany z blizz dbc
jinak doufam, ze to testujes tak, ze si delas carky, protoze pocet procu ti zadnej recount nezmeri, stejne todle je teda vec, ktera temer tutove funguje spravne, protoze samotny data jak to ma procovat jsou brany z blizz dbc
No pomocí recountu ... :) .. No to je fuk ... proc % je stejný jak na AT .. tak to bude v pohodě asi ...:)
#13 Maci
Posted 14 September 2011 - 07:05 PM
Wiranri, on 14 September 2011 - 06:46 PM, said:
Ehm, jak může bejt naměřenej stejnej proc bez talentu a s talentem co ho zvedá o 20%?
To nemá logiku ne? ... pokud sou měření Halladitky přesné.
To nemá logiku ne? ... pokud sou měření Halladitky přesné.
Protoze jste me dokopali k tomu si to otestovat a ja mam pravdu :).
Jeste me napada, ze samotny procovani instant poisonu nemusi bejt normalizovany, protoze tj zalezitost az pozdejsiho patche.
#14 Adrian
Posted 17 September 2011 - 01:14 PM
Jsem testil tu normalizaci instantu s 5/5 improved poisons a prakticky to vychází.
Sinister Revenge - 1.8 speed bez buffů
Sinister Revenge - 1.8 speed s WF totemem a BL (zkoušel jsem,jestli to nepočítá do vzorce rychlost zbraně až po buffech - nepočítá)
Webbed Death - 1.4
Sinister Revenge - 1.8 speed bez buffů
Sinister Revenge - 1.8 speed s WF totemem a BL (zkoušel jsem,jestli to nepočítá do vzorce rychlost zbraně až po buffech - nepočítá)
Webbed Death - 1.4
#15 Wiranri
Posted 17 September 2011 - 05:00 PM
Improved Poisons Passive
Increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 20% and the frequency of applying Instant Poison to your target by 50%.
... chápu to špatně, když by to mělo k normálnímu procu Insta poisonu přidávát 50%? (nebo 50% z šance na proc poisonu?)
Edit: ... tak jsem si našel proc z 3.1.0 který se asi moc neměnil ... zbran 1.8 - 25.71% bez talentu, 38.57% s talentem
a +- to vychází ...
Takže asi všechno ok a neni to bug --- lock.
Increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 20% and the frequency of applying Instant Poison to your target by 50%.
... chápu to špatně, když by to mělo k normálnímu procu Insta poisonu přidávát 50%? (nebo 50% z šance na proc poisonu?)
Edit: ... tak jsem si našel proc z 3.1.0 který se asi moc neměnil ... zbran 1.8 - 25.71% bez talentu, 38.57% s talentem
a +- to vychází ...
Takže asi všechno ok a neni to bug --- lock.
This post has been edited by Wiranri: 17 September 2011 - 05:03 PM
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.