Report ID | 6700 | Title | Anti-Magic Shell |
Product | DeathKnight | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #6700: Anti-Magic Shell
#1 Popi
Posted 23 August 2011 - 05:13 PM
http://www.wowwiki.c...nti-Magic_Shell
Anti-Magic Shell is a Death knight ability that absorbs 75% of the damage of offensive spells for 5 seconds. The caster is also immune to harmful magic effects for the duration of the shell. It does not, however, remove existing magic effects.
Na Mystiqu po použití zhadzuje magic efekt.
Anti-Magic Shell is a Death knight ability that absorbs 75% of the damage of offensive spells for 5 seconds. The caster is also immune to harmful magic effects for the duration of the shell. It does not, however, remove existing magic effects.
Na Mystiqu po použití zhadzuje magic efekt.
Replies (1 - 19)
#3 Nerris
Posted 25 August 2011 - 01:16 PM
Je to tak. Len doplním keď už opraviť tak úplne. V kombinácii s talentom Magic Suppresion z direct dmgu redukuje stále len 75%. Správne má redukovať 100%. Pri DOTkách funguje správne.
#10 Maci
Posted 06 January 2012 - 01:13 AM
Možná to pro tebe bude šok, ale redmine je pro mě synonymem zkaženého jablka :). Já mám v mobilu GetMilk + lepítka na plochu a na základě toho si dělám upomínky co mám udělat. Ten Anti-Magic Shell už jsem i zkoumal, ale ta oprava neni jen tak. Immunity na TC2 Core prostě fungujou i tak, že ty efekty shodí, je-li cíl na všechny imuní, takže to vyžaduje přepis celejch imunit.
#13 Chooze
Posted 06 January 2012 - 02:05 PM
No tak snad by developeři mystiqu meli postupovat společně? Jako ja nejsem váš vedoucí :) Shalladan řekl at to pišeme tam a nehodlam se teda s necim testovat když to developeři nečtou (no aspon ze mám skvelou skupinu "mystiq tester" na forku :)
Redmine se mi taky nelíbí protože tam reporty neviděj normální hráči a nemužou k tomu přispět svejma názorama, který mnohdy mohou danou problemytiku osvětlit. Za 2 mesíce mi tam z 13 reportu opravili jeden, takze je videt, že to fakt nikdo nečte :)
Redmine se mi taky nelíbí protože tam reporty neviděj normální hráči a nemužou k tomu přispět svejma názorama, který mnohdy mohou danou problemytiku osvětlit. Za 2 mesíce mi tam z 13 reportu opravili jeden, takze je videt, že to fakt nikdo nečte :)
#14 Jamik
Posted 06 January 2012 - 02:45 PM
Ja redmine ctu, ale tam i tady pisou lidi z 50 % bludy, navic malokdo dodrzuje nejaky standard at uz tady nebo tam, takze si to vazne nechej pro sebe. A to, ze se to neopravi, neznamena, ze to nikdo necte.
edit: Nemluve o tom, jak me se**, kdyz mi tam mesice nikdo neodpovi na "k otestovani"
edit: Nemluve o tom, jak me se**, kdyz mi tam mesice nikdo neodpovi na "k otestovani"
#15 cezeta
Posted 06 January 2012 - 02:48 PM
ja s cist redmine? vubec... co nemam prideleny, jako by neexistovalo... TZN resim si tam world eventy, ulduar, preevent... ale co je ve hre proste ma bejt v bugreportu a prijde mi krajde debilni to rvat do redmin... redmine neni bugtracker, redmine je projektovej software
#17 Maci
Posted 06 January 2012 - 03:12 PM
cezeta, on 06 January 2012 - 02:48 PM, said:
ja s cist redmine? vubec... co nemam prideleny, jako by neexistovalo... TZN resim si tam world eventy, ulduar, preevent... ale co je ve hre proste ma bejt v bugreportu a prijde mi krajde debilni to rvat do redmin... redmine neni bugtracker, redmine je projektovej software
Hezky rečeno, to to přesně vystihuje :). Jako bugtracker je docela nepoužitelnej vzhledem k tomu, že tu řešíme v zásadě jen bugy, nikoliv něco jako vytváření novýho projektu. Možná to chce vymyslet další revoluci (jak s tim twitterem) a nasrat tim všechny kolem. Protože aktuálně to slouží možná tak jako overhead a způsob jak se vymlouvat :).
Nebo takhle, když srovnám éru před redminem a po redminu, tak se vlastně nic nezměnilo. Tudíž to k ničemu nevedlo.
#18 Jamik
Posted 06 January 2012 - 03:31 PM
Chooze, on 06 January 2012 - 03:08 PM, said:
No tak nam testerum teda nějakou oficialni cestou řekněte kam to mame psat...atd aby to nebylo tak jak je to teď :) děkuji pěkně
Co takhle aby si kazdej class-tester udrzoval svou classu v bugreportu? Jsou tam reporty stare mesice (pred novym jadrem), nikdo se k tomu nevyjadri a cezeta tam da BUMP, cimz z toho vznika totalni chaos, takze si to pekne projdete a u vseho napiste, jestli je to aktualni nebo ne.
Taky neni spatne reagovat na nahlasene bugy, jelikoz to, ze tam nekdo napise "nejde windfury", prijdu do hry, zkusim to a ono to funguje, tak to je jen zabijeni casu.
#19 cezeta
Posted 06 January 2012 - 08:45 PM
no, to snad v popisu prave CT maj od zacatku, ne? udrzovat bugreport + chyby prepisovat do redmine... ja nerikam, ze redmine je spatna vec, ale vyzaduje to aktivni spolupraci testeru - prirazovat chyby devum a ty to zas musej prirazovat z5 tem CT a ty to zkouset... jinak to proste fungovat nebude... je to tak? asi moc ne co? rozhodnout o tom, jak narocny bude co opravit muze max tak vojta nebo spis maci a tim padem by vsechno mel prirazeny maci a byl by v tom akorat zmatek...
no chce to podebatovat, podle me je ten redmine zbytecnost na opravy spellu
no chce to podebatovat, podle me je ten redmine zbytecnost na opravy spellu
#20 Maci
Posted 06 January 2012 - 09:15 PM
No mně třeba redmine nevyhovoval ani na Malygose (krom toho, že málokdy má tester bosse nastudovanýho aspoň na takový úrovni jak já jen z hráčskýho hlediska). Nahlášeno 50 bugů, z toho některý tam byly napsaný asi 7x jen jinými slovy a u každýho popisek jednou větou. Ty opravy vážně nejsou otázkou změnit něco během 15min. Takový opravy nechávám na metodu DVD (definice, věta, důkaz) - opravovat na základě "zkus tam dát 20sec nebudu", ale často když něco vyloženě nejede, studuje se to někdy i 10-tky hodin. Doteď mi mimojiné nedodali podklady o který sem je minimálně 3x žádal. A když mi tam pak někdo napíše popisek na jeden řádek, tak to je jak zácpa na přistávací ploše po cěstě trvající milióny světelných let.
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.