This post has been edited by cezeta: 28 August 2010 - 09:29 AM
Report ID | 1942 | Title | Archimonde |
Product | Bossové | Status | Nebude se opravovat (Severity 1 - Low) |
Report ID #1942: Archimonde
#1 M4RtH
Posted 08 April 2010 - 12:56 AM
Zdravím , prosím o překontrolování spellu tohoto bosse . Po revizi jsme na něm wipnuli snad 20x , všiml jsem si , fear hází častěji než každých 30 sec . Dále jsou textury ohňu docela zvláštní , dostanete debuff i když stojíte z viditelné části mimo oheň . Soul Charge funguje taky opravdu hodně zvláštně , nejednou se nám stalo že umřel člověk a Soul Charge nehodil , pak zase někdo umřel a hodil ho instantně 2x hned po sobě ( 100 % téměř instant wipe ) , co je ale snad největší problém je to , že používá Abilitu Air Burs i na člověka co je první v Aggru ( tedy Main Tanka ) .. Přijde mi i docela nepřiměřený Meele DMG který dává . Velmi si cenním toho , že se snažíte co nejvíce přizpůsobit blizzlike avšak v tomhle případě mi přijde Archimonde dost přeboostovanej . Nikdo nechce ať je farma jako doteď , ale stává se z něj troufnu si říct momentálně nejtěžší boss a opravdu s velkou dávkou štěstí nemáte moc šanci ho pokořit
Replies (1 - 19)
#6 DoDo
Posted 22 April 2010 - 11:35 PM
No tak po dnešní wipe party sem se podival na pár videí a došel sem k tomuhle:
Airbust - na 3 videích jim ani jednou neletěl tank i když tam bylo několik meleeček. Nám tank lítal pořád přes půlku Hyjalu.
Doomfire - ohně začínali až kus od bosse, takže meleečka a tank stáli skoro pořád na jednom místě. Plazili se spíš směrem od bosse. Tady je nejvíc ohňů přímo pod bossem a ohně pořád odřezávají části raidu. Taky mi přišlo, že na videích ohně mizeli rychleji (jen subjektivní dojem).
Nic z toho neni 100%, jsou to spíš dojmy. Teď, když jsou úplně funkční Soul Charge je hooodně težko datelný. Když sme se vyhýbali všem ohňům, nestíhal se enrage, kopal tanka out of range a pod...
Airbust - na 3 videích jim ani jednou neletěl tank i když tam bylo několik meleeček. Nám tank lítal pořád přes půlku Hyjalu.
Doomfire - ohně začínali až kus od bosse, takže meleečka a tank stáli skoro pořád na jednom místě. Plazili se spíš směrem od bosse. Tady je nejvíc ohňů přímo pod bossem a ohně pořád odřezávají části raidu. Taky mi přišlo, že na videích ohně mizeli rychleji (jen subjektivní dojem).
Nic z toho neni 100%, jsou to spíš dojmy. Teď, když jsou úplně funkční Soul Charge je hooodně težko datelný. Když sme se vyhýbali všem ohňům, nestíhal se enrage, kopal tanka out of range a pod...
#7 Black_one
Posted 25 April 2010 - 05:41 PM
Upravuji status na: Nebude se opravovat
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825
Takže po našich testech:
1) Fear dává přesně každých 40 sekund, tedy jak má
2) Ohně nedokážeme opravit, ale co jsem pročetl wowwiki, na Archimonde byste měli mít healthstony, Super healing potiony a Stam EQ.
Kdo z vás toto má a používá hm?
3) Soul Charge fungovala dobře, takže pokud vám špatně, tak to byla nějaká náhodná chyba
4) Air Burst se nám nepodařilo potvrdit, že hází jen na tanka, když jsem tankoval s cca 20K threatu, vždy letěl Iskander a já ani jednou. Takže doporučuji stát daleko od tanka, popřípadě ne 100% důvěřovat addonům.
5) Melee DMG:
Pokud dává crushing, tak to by šlo eventuelně opravit
Upozorňuji, že Archimonde je jeden z nejtěžších bossů na TBC, takže že si budete muset znovu nacvičovat a drezůrovat raid je možné, jelikož od minulé revize 1685 je na něm opravdu mnoho změn.
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825
Takže po našich testech:
1) Fear dává přesně každých 40 sekund, tedy jak má
2) Ohně nedokážeme opravit, ale co jsem pročetl wowwiki, na Archimonde byste měli mít healthstony, Super healing potiony a Stam EQ.
Kdo z vás toto má a používá hm?
3) Soul Charge fungovala dobře, takže pokud vám špatně, tak to byla nějaká náhodná chyba
4) Air Burst se nám nepodařilo potvrdit, že hází jen na tanka, když jsem tankoval s cca 20K threatu, vždy letěl Iskander a já ani jednou. Takže doporučuji stát daleko od tanka, popřípadě ne 100% důvěřovat addonům.
5) Melee DMG:
Quote
# Melee: 9000-10000 on a full T5 tank, never deals crushing blows
Pokud dává crushing, tak to by šlo eventuelně opravit
Upozorňuji, že Archimonde je jeden z nejtěžších bossů na TBC, takže že si budete muset znovu nacvičovat a drezůrovat raid je možné, jelikož od minulé revize 1685 je na něm opravdu mnoho změn.
#9 DoDo
Posted 25 April 2010 - 11:40 PM
No mě přídou zásadní ty ohně. Když už je bezpodmínečný to, aby do nich nikdo nelez, tak by se měli plazit jak maji. Takhe odřezávaj části raidu a pak se nestíhá enrage a tak.
No ale uvidíme, zatim co sem tak slyšel moc guild co se o nich řiká, že sou top to nedalo. My si taky musíme udělat trochu času a dát ho. Ale upřímně lituju guildy, co by to šli progressovat v T5.
No ale uvidíme, zatim co sem tak slyšel moc guild co se o nich řiká, že sou top to nedalo. My si taky musíme udělat trochu času a dát ho. Ale upřímně lituju guildy, co by to šli progressovat v T5.
#10 Rippy
Posted 26 April 2010 - 06:01 AM
Já si myslím, že zásadní jsou ty ohně, protože co štve nejvíc nás, je jejich textura, která začíná a končí uplně jinde. Stačí stát poblíž (ne v ohni) a už dostávám dmge. To stejné, jestliže chci oheň oběhnout, projdu tam, kde oheň již "není" a dostanu dmge.
A k tomu stamkovemu EQ, to už jsme taky zkoušel v PVP hadrech, aby měl každej povinně aspon 10k hp.
A k tomu stamkovemu EQ, to už jsme taky zkoušel v PVP hadrech, aby měl každej povinně aspon 10k hp.
#12 cezeta
Posted 26 April 2010 - 09:24 AM
blacku tohle vsechno je hezky, je to je 99% blizzlike... ale to 1% aka bugnuty ohne dela archieho nedatelnym bez sileny davky stesti... koukni se na videa, jak ty ohne lezou na ofiku... kus od bosse a od nej... nestradujou si to dokolecka pod nim atd... ja rikam, ze pokud nelze opravit ohne, melo by se na nem zjednodusit neco jinyho... oko za oko ;-)
#13 DoDo
Posted 26 April 2010 - 01:34 PM
Black_one, on 26 April 2010 - 07:08 AM, said:
Další citace z wowwiki:
A právě to, že se člověk musí držet 15y od Doomfirů dělá to, že 3/4 bosse pobíhá po louce mimo bosse. To platí pro rangedy. Meleečka, pokud mají dodrožvat taktiku si můžou tak leda kempit někde za rohem. Podle videí to meleečka trápí minimálně a rangedům se stačí posunout aby stáli dostatečně v mezeře mezi ohni co se plazí od bosse. Tady projede oheň třeba 15y od bosse -> odřízne lidi 30y od bosse, pak si to tank musí posunout a půl raidu je out of range.
#15 Freiu
Posted 27 April 2010 - 06:23 PM
No byli sme na něm v pátek a po 4 wipech jsme to vzdali, dneska jsme šli na další pokusy. Dali jsme ho po 4 wipu, takže celkem pohoda. Ovšem je to dost náročný na lidi - důsledně utíkat před ohněma, healing potky, heal kameny od locků, insignie, stamkový equipy atd atd. Není to taková brnkačka jako před revizí, ale jde to...
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.