Issue Summary (Most Recent Posts)
Chooze
24 October 2011 - 07:21 PM
Takže jako warrior bude chargovat přes stromy v Teldrassilu co maji tak 2 metry v průměru? (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) (u těch plotů je to jasný, mělo by přes ně jít kástit)
vojta
24 October 2011 - 04:29 PM
Tohle je asi jiný problém, on myslí klasický plot, který se nijak nepochybuje, ne nic dynamického, že? Ale co je špatného na tom, že nejde kouzlit přes překážku, i kdyby to nebylo blizzlike? (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Jinak je to možná podobné tomuto problému v TC Issues.
Jinak je to možná podobné tomuto problému v TC Issues.
cezeta
23 October 2011 - 02:08 PM
a tak to zustane, dokud vojta nedopise system pohyblivejch Vmap a neimplementuje ho pro vsechny tyhle pripady
Sharmi
23 October 2011 - 01:40 PM
Všechny ohrady v ab (ty kolem bází na farmě a u stají) jsou překážkou pro castění, což být nemají.
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.