Mystiq.org - forum: Replying To Heart Strike a Death Strike Damage

Jump to content


Post a reply in: Heart Strike a Death Strike Damage

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

Nerris 

20 March 2012 - 10:25 PM

Updating severity to: 0 - None

Greon 

28 February 2012 - 07:46 PM

To snad stačí se na to podívat bez talentů a i equipu (set bonus popřípadě nějaký libram, sigil, totem, idol). Tak tam si můžeš pročíst základní popisky abilit pak. Když si uděláš i 1 lvl popřípadě 55 dk tak skoč za trenérem a podívej se na last ranky spellů a tam to máš pěkně ve hře a to si nemyslím, že by to nebylo podle offi. Základní popisy spellů snad server nemění ne? Popřípadě až se dostanu dom z koleje, tak na wowhead calculatoru pro 3.3.5 by tam měli bejt popisky talent spellů aspoň (pro last ranky)

Maci 

28 February 2012 - 06:53 PM

Greon, on 28 February 2012 - 06:29 PM, said:

Já nevím na tournamentu (nebo jak je ten pvp server (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) ) by to nešlo nějak otestovat? tam by to mělo všechno fachat jestli se nepletu, co se týče dmg abilit?

AT je sice nejlíp opravovanej server co se týče spellů, ale to neznamená, že to maj oka. Bugů tam pořád maj dost.

Jinak jak to lze otestit? Samozřejmě nejlepší je to matematicky podložit, ale takovej laickej test je si prohlídnout tooltip spellů (na tom AT, jestli to chceš zkusit) a např. u Ambushe nebo Heart Striku se podívej, jestli konstantní část damage bude 330 (u Ambushe), 736 (u Heart Striku) - bez talentů nebo už to bude ponásobený těma procentama. Protože TrinityCore tydle věci zobrazuje až po nasčítání SpellMod aur a ostatních Effektů danýho spellu.

Ladis 

28 February 2012 - 06:32 PM

Aj, karamba.. My fail, sorry =o) Já to spíš četl jen tak nedbale, jinak samozřejmě vím, co znamená "above" =o)

Greon 

28 February 2012 - 06:29 PM

Ladis talent Blood Gorged funguje správně!
10 pro do dmg pokud máš víc a 75 pro hp!!!! ne pod ale víc!
schválně si nech ubrat pod 75 pro hp a uvidíš, že ti ten bonus spadne
co dodat, ach ta angličtina (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) , já jsem si to prvně taky špatně přeložil, tak si z toho nic nedělej (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

Já nevím na tournamentu (nebo jak je ten pvp server (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) ) by to nešlo nějak otestovat? tam by to mělo všechno fachat jestli se nepletu, co se týče dmg abilit?

Maci 

28 February 2012 - 06:13 PM

Greon, on 28 February 2012 - 05:28 PM, said:

By Maci: Znamenalo by to docela zásadní zásah do damage některejch melee spellů, především takovejch, které mají velký konstantní bonus a velkou odchylku weapon pct bonusu od 100%

To tu ale mluvíš o všech DK meele abilitách!!!!
Krom teda Plague strike ten má zanedbatelnej bonus, ale zbytek má konstatní bonus kolem 800-900 jestli se nepletu a to není zanedbatelný číslo! (sice weapon dmg berou kolem 70-90 procent, ale udával jsi tam tam heart strike který nemá nad 100 pro weapon dmg)

A nejen u DK ...

Všemu co by pak mělo pct weapon damage pod 100% by se damage zvyšoval a naopak, všemu co by ho mělo nad by se zmenšoval.

Ladis 

28 February 2012 - 05:58 PM

To máš sice pravdu, Greone, ale pořád to neřeší problém, že tu není nikdo, kdo by to otestoval.. A vlastně mě ani nenapadá jak, když na ofi je už dávno Cataclysm...

Greon 

28 February 2012 - 05:28 PM

By Maci: Znamenalo by to docela zásadní zásah do damage některejch melee spellů, především takovejch, které mají velký konstantní bonus a velkou odchylku weapon pct bonusu od 100%

To tu ale mluvíš o všech DK meele abilitách!!!!
Krom teda Plague strike ten má zanedbatelnej bonus, ale zbytek má konstatní bonus kolem 800-900 jestli se nepletu a to není zanedbatelný číslo! (sice weapon dmg berou kolem 70-90 procent, ale udával jsi tam tam heart strike který nemá nad 100 pro weapon dmg)

Maci 

28 February 2012 - 05:07 PM

No šak když si ten muj příspěvek přečteš celej, tak tam sice je zmíněn výpočet, ale zároveň se i zmiňuji o tom, kde by mohla být chyba. Podle toho jak se do toho započítává ten konstantní přírůstek. Podobnejch spellů je hafo, ale potřebuju pro to podklady, jak tj. počítáno na offi.

Znamenalo by to docela zásadní zásah do damage některejch melee spellů, především takovejch, které mají velký konstantní bonus a velkou odchylku weapon pct bonusu od 100%, tj. Heart Strike, Ambush, Backstab...

Takovej Ambush tu konstantu má něco nad 300 a jak se násobí i s talentama nějakejma 300%, tak se z ní stává něco kolem 900-1000. Navíc to ovlivňujou ještě pct modifiery a ta abilitka i většinou kritne, takže výslednej damage čistýho kritu ambushe by byl třeba i o 2500 nižší. To redukováno resilkou, armorem, talentama, abilitama ... opět odhadem, papíráci by dostávali cca o 1500-2000 míň.

Ladis 

28 February 2012 - 04:33 PM

Aha, no mně se zdálo, že jsem ty vzorce kopíroval a ne opisoval =o)

Myslím, že tenhle topic by se mohl uzavřít, jestli se to tak má tedy oficiálně počítat, tak je všechno OK.

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist