Mystiq.org - forum: Replying To Warrior DMG

Jump to content


Post a reply in: Warrior DMG

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

Rohipnol 

13 January 2013 - 12:35 AM

Aleluja

Takze, ide o to ze fungujeme na systeme pocitania melee dmgu pre 1.8.0 patch. Dovtedy sa celkova dmg melee a ranged pocital ako:
(zakladna dmg wepky) + Rychlost wepky * AP / 14. Presne na tomto vypocte fungujeme aj my.

S patchom 1.8.0 vsak prisla normalizacia dmgu a vsetok dmg sa uz neodvijal od rychlosti ale od koeficientu ktory pre dany druh wepky fiaxne urcil blizzard.
1.7 pre dagger
2,4 pre one handy
3,3 pre two handy
2,8 pre ranged wepky

Toto cislo by teda malo nahradit poziciu Rychlosti wepky vo vyssie uvedenom vzorci.

Finalne by to teda malo vyzerat takto

(Zakladna dmg wepky) + Koeficient * AP / 14



http://www.wowwiki.com/Normalization

Ten clanok to cele popisuje dost do podrobna aj s prikladmi abilit ktorych sa to tyka aj s prikladmi ktorych nie.


http://www.wowhead.c...strike#comments

"eez haven't you heard about the ultimate gimp in 1.8 patch? they made MS, ww, heroic strike and overpower attacks with normalized speed of 3.3 (for 2H) which means even if you have a 4.0 speed it will still count as 3.3*dps of the weapon. (and luckily they nerfed hunters and rogues in this way too)
http://thottbot.com/?faq=Normalized"



Edit: Cele zle, nema sa to vztahovat na dmg zakladnych swingov podla ktorych som predpokladal ze je to u nas zle, samotna dmg abilit sedi podla spravnych vzorcov, takze radost predcasna, stale nemame nic okrem Execute.

orifox 

03 January 2013 - 02:31 PM

vytáhnout to samozřejmě můžu, ale v tom zaručeně chyba nebude. Jednotlivé samostatné testy vždy vyšly správně. Neexistuje jediný důkaz, že by něco konkrétního bylo špatně, že by nějaké číslo vycházelo jinak než má. (jediná prozatím prokázaná chyba je 6% u stormheraldky)
Jasně - vždycky se najde někdo komu procnou z whirlwindu 4 stuny. A proč taky ne? Pokud má člověk stormheraldku a talent, tak má 16% (správně podle rohypnolova průzkumu to má být 12%) na udělení stunu z jakékoliv rány... Pro dva stuny z jednoho plošňáku to tak znamená více než 2,5% šanci (správně by mělo být 1,4%)! Jde tedy o naprosto přirozenou součást souboje a pokud tvrdíte něco jiného, tak popíráte základní vlastnosti matematiky a pravděpodobnosti.
Navíc vůbec neberete v potaz to, z čeho ten stun vlastně procne. Docela dobře totiž může procnout z dalšího útoku (abilita, melee hit) který přijde krátce před nebo po whirlwindu. Tím pak šance raketově stoupá nahoru. konkrétně máme šanci:
16% na stun hráče A z whirlwindu,
16% na stun hráče B z whirlwindu,
16% na stun hráče B (který je v targetu) z dalšího útoku
To znamená:
- během whirlwindu je šance na stun 2,5% že zastunujeme oba hráče naráz.
- zároveň je tu šance 13,44% že zastunujeme jen hráče, kterého nemáme v targetu
- a v případě že zastunujeme jen toho co nemáme v targetu nás zajímá šance 16% na proc stunu z druhého útoku.

Výsledná šance na stun obou hráčů po jednom zásahu whirlwindem (ono jich může být víc, že? (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif) takže to poroste ještě vejš) a jednom běžném útoku je .... (chvilka napětí) .... 4,6% (!!!)
Děsivé že? (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif) Chápu že to nechcete slyšet, ale to je realita. Pokud tam nemá být skrytý cooldown, pokud to nemá mít diminishing společný s něčím dalším, pak si musíte uvědomit, že war se stunovací mace a talentem na stuny je jen jedna velká chodící továrna na smrt. Nejspíš není náhoda, že na wotlku byl zrovna macespec talent předělaný.

edit: a co se týče autoshotu, jak sám vidíš, ukazuje se že nikdo vlastně uplně přesně neví, jak má fungovat. Mnoho zdrojů se v některých detailech rozchází a bez správného dořešení detailů není možné dělat úpravy.

Eldesitk 

03 January 2013 - 10:44 AM

Mohl by někdo z jádra vytáhnout systém přes který se určuje jestli z rány bude miss/dodge/parry/glancing/hit/crit...v tom by moh bejt zakopanej pes.


Kluci ono na ty vaší p. zemí funguje autoshot u hunter? ...chci zažít aspoň jednu správnou rotaci než to všechno prodám.

Rohipnol 

02 January 2013 - 09:11 PM

S tym ze by mohla byt cela free dmg nejako inak suhlasim, uz len ten rozdiel medzi dalsou generaciou a mystiqom, netusim v com presne to je ale tam sa dmg jednoducho sprava uplne inak (teraz nehovorim ze je to niekde spravnejsie, len ze tam je prosto obrovsky rozdiel, pritom v samotnych cislach az taky rozdiel nieje takze je to pre mna zahadou, netusim ci je to je nejakym sposobom aplikacie). Videa su zasa uplne iny svet takze je naozaj mozne ze su tie freecka v tomto pozadu. Zistit ale v com to bude snad nadludsky vykon.

Ze sme 2 z 2 nieje tak celkom pravda, mas tu na porovnavanie stareho Feenixa a tiez mrtve projekty ktore svojou kvalitou nikdy neboli na urovni na ktorej je teraz Mystiq, ci uz stary Voldemort alebo kedysi davno ten najvacsi WoWscape a ine, hral som (a urcite aj mnoho dalsich) na mnoho BC serveroch kym som prisiel sem a funkcnostou sa tu tomu naozaj nikdy nikto okrem Pekelnej Zeme nevyrovnal.

dan13l 

02 January 2013 - 09:01 PM

Ja, Itslovelol, Peantek a celkove lidi co se kolem wowka a pozdeji i emulatoru nejakou dobu motaji jsme se shodli, ze celkove damage na emulatorech je spatne. I kdyz se podivate na videa od Hydry z S4 sezony, tak damage rogun a vlastne vseho je proste jinak. Jak jsem psal, ze neco nefunguje mi nevadí, sak hraju zadarmo ale vadi mi kdyz nekdo tvrdí ze je nejlepsi a pritom to neni pravda. Ono v tomhle pripade je to rozhodovani mezi dvema servery (blizzlike), HG a Mystiq a tady je vitez jednoznacny, ono kdyz uz se teda bude tvrdit ze Mystiq je rekneme druhy nejlepsi tak by se melo taky dodat že ze dvou...
Jinak k NG-wow, to uz ma s AT spolecny jen spectate system, zkousim tam hrat pravidelne (jestli se neco zmenilo) a jsou tam opravdu velke chyby, no proste stary dobry ATčko to není.

Rohipnol 

02 January 2013 - 08:11 PM

Ja osobne som "beliver" a verim ze war v poriadku naozaj nieje.

Napriek tomu sa musim v tejto veci zastat Mystiqu. Ak sa bavime o funkcnosti celkovej, kto ju ma lepsiu ako Mystiq? Mozno tak Pekelna Zem, neviem nehral som tam dlho ale podla toho co som snoril tak to tam vyzera dost kvalitne... nikto iny tu ako konkurencia Mystiqu vo funkcnosti nieje. Je tu Dalsia Generacia na ktorom je snad take iste mnozstvo PvP bugov ako tu, tam ale maju zaujem o vyrovnane PvP takze si ho balancuju nie len opravamy bugov ale ich vlastnym balance systemom (tie eq doplnky a niektore PvEcka si tam nevycucali z prsta (vid nedostupna guldanka)). Ano maju pathfinging a vela funkcnych veci ktore tu niesu, ale maju aj kopu neblizz featuriek ktore prosto Blizz server zabezpecit nechce(a je to spravne ze nechce). Taka je prosto politika Blizzlike freecok.

War tam a tu je otazka sama o sebe, kedysi davno este za cias prvych freecok ked mali ludia ofi TBC este cerstvo v mysliach (tak ako ty a Immune) sa stazovali takmer na vsetkych vacsich serveroch na War dmg... ked vsak porovnavali ofik-private zistili len to ze dmg by mala byt zhruba o 10-15% mensia. To je ale vsetko, nevedelo sa prist na to v com konkretne je problem, tak ako som pisal ja, vsetky ocividne napady sa nepotvrdili takze musel byt problem trocha hlbsie. Nikde sa s tym vsak (bohuzial) nic nerobilo, nevedelo sa zistit v com je problem (kazdy sa neskor stazoval akurat na macestun).

Ano opravy zalozene na Wiki zdrojoch su mozno zdlhave a nie vzdy zrealizovatelne... ale bol by si radsej keby sa tu hralo na pekne slovo? (Vid par prvych reportov na Voldemorte kde sa opravili funkcne veci na bugnute). Mame tu mozno ludi ako teba a Immuna ktory chcete len dobre a nemate v zaujme si prilepsovat zbytocne... ale zajtra sem pride nejake vypocitave hovado a bude tvrdit ze hra na ofiku od Vanilli a tam hadzal za maga pompyrom za (zvelicujem)30K. Alebo to ani nemusi byt umysel, nie kazdy rozumie tej zakladnej podstate tej a tej ability a mechanike jej prepoctov, dokonca sa moze na kopu veci zabudnut predsalen to BC je uz davno z ofiku fuc. Taketo spravanie obmedzis jedine tym ze sa nebudes spoliehat na reci hracov a ze budes vyzadovat doverihodne zdroje. Osobne si (asi bohuzial) neviem predstavit lepsi a zodpovednejsi sposob opravovania ako je tento.

Ak by sa spravilo to co spravila Dalsia Generacia, teda dev team uveri reciam tak nevyriesis problem, len vyliecis priznaky (oni konkretne nahrubo zkresali warom DMG o fixne percenta). A mozno budes mat Ofilike wara (co je v podstate hlupost lebo na Dalsej Generacii maju wara ktory ma niektore ability slabsie nez na Ofiku) ale vytvori sa tym precedens ktory ked niekto uvidi bude vediet co si moze dovolit a ze moze nieco taketo zneuzit.

Stun resist talenty a aury sa nemaju stackovat? Pozriem, ak je to tak tak zalozim report, tiez mam v plane testnut ci pridavaju talenty a racialky spravne percenta. Stunheralda je tu riesena v druhom vlakne kde je dokazane ze ma zhruba 3x taky proc rate ako by mala mat teda to je uz vyriesene. Ak je problem vo viacerich resistoch alebo stunoch po sebe, moze to byt sposobene prave nedokonalym RNG vzorcom, to sa zasa riesi v inom topicu. Hunter ako taky je pre mna spanielska dedina takze testovat ho je pre mna privelke susto.

Bugy tu samozrejme su, o vacsine z nich sa vsak vie, o tych velkych urcite ale suma sumarum je tu jednoznacne ovela menej bugov ako kdekolvek inde (ako som pisal konkurovat tu moze akurat Pekelna Zem). Ja suhlasim s tym ze sme najfunkcnejsi (mozno druhy najfunckcnejsi) BC server vobec, TBC ma obrovsku vyhodu v tom ze ked uz sa nieco opravi spravne (teda sa opravi pricina a nie nasledok) tak opravu uz ziadna dalsia revizia nedogabe a nevytvori sa dalsi bug na opravovanie. Ja skutocne verim ze pod Orifoxovym vedenim (ak zotrva pri jeho momentalnom zmyslani a teda ze sa bude opravovat podla dobre podlozenych zdrojov) mame uplne realne sance na funkcnost limitne sa bliziacu funkcnosti Blizzu. (Ak by toto dokazali odcenit aj hraci a prisli by sme hrat tak mozno casom aj uplne verna kopia Blizzu)

War v poriadku nieje, ak chceme aby bol musime zistit kde je problem, to je to co musime spravit my. Vycitat Mystiqu to ze ja neviem prist na to co je zle s warom nemozem, preto to nerobim.


Edit: Ten stun resist sa stackovat ma takze bud pridavaju viac ako 30% alebo je tu naozaj nejako dogabane RNG
Edit2: Takze pridavaju resistov spravne, testoval som s orcom warom teda by mal mat 30%, 1210 stunov, 379 resistov, vychadza to na 31,3% resistu takze to zhruba sedi.

dan13l 

02 January 2013 - 07:10 PM

Naopak, lidi jako Immune nebo já to tu jeste tak nejak drzi(PvP) a i kdyz ta funkcnost tady je bídná (my, odchovanci oficialu, to pozname nejvic) tak tady jeste hrajeme a ostatni hrace se nesnazime tahat jinam. Ale co uz me teda fakt neskutecne mrdá a to je to nejmirnejsi slovo, co jsem nasel, je "Naše Mystiq jádro funguje jak má." nebo jeste lip "Nase jadro je jedno z nejlepsich." . Proboha vy jste snad nikdy nevideli arenu?! Vzdyt to co tady predvadi napr. Orc a jejich stun resist, do toho se to stackuje urcite i s meta socketem a warrior talentem. Nebo fear do Deathwishe. Jak 4 lidi kolem warriora jsou ve stunu kdyz protoci Whirlwind, Reflect co kolikrat vezme 2 wrathy od druida (2s rozdil), dodge na shred a kdyby to bylo málo tak tady mame jeste porad ty resisty a BM huntery. Do teď jsem to tak nějak zvládal, ale věta "Přitom máme prakticky nejvíc funkční jádro ze všech free serverů." už je za hranicí mé tolerance. Ale holt když se opravuje podle WIKI zdrojů tak se s tímhle prostě musí počítat.
P.S: vaše jádro je ale špička free serveru, co se týká stability, to jo. Několik dní v kuse se u jiných serverů jen tak nevidí.

immune 

28 December 2012 - 12:07 PM

ale klud, nebud hned vznietivý (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) ja a ani nikto iny za to nemozeme ze vam tu populacia klesa tak si nevybijaj svoju zlost a tazke obdbobie na mne (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) nic som ti nespravil tak sa ukludni

orifox 

28 December 2012 - 11:44 AM

Populace klesá právě kvůli podobným pitomcům jako jsi ty. Prd udělají, nadávají kde můžou a pak pro jistotu ještě začnou tahat lidi pryč...
Přitom máme prakticky nejvíc funkční jádro ze všech free serverů. (ani se neopovažuj argumentovat ATčkem, který je těžce fun protože si balancujou classy podle vlastního úsudku a ne podle blizzu)
Až budeš tak chytrej, abys řekl, která část dmg je přehnaná (tedy co konkrétně je rozdíl mezi ofi videama - určitě vidíš za kolik tam hitujou, kolik ran dávají, tak to můžeš porovnat s insomnií), tak počítej že další podobné příspěvky ti budu v bugreportu mazat. Tady to má být pro řešení bugů a jejich opravy. Ne pro neodůvodněné fňukání.

immune 

28 December 2012 - 10:34 AM

najlepsie je ked kukate nejake videa z offi serverov TBC a co tam ti pristi vydrzi na sebe toho warriora niekolko minut je uplne usmevne.. tuto ta zoslaha premierny warr za par sec.. a pritom je to total núb.. kazdopadne uz je to pomaly aj jedno, popka klesa, ludia idu radsej PVPckovat inde..

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist