Mystiq.org - forum: Replying To Kompilace loveckých bugů

Jump to content


Post a reply in: Kompilace loveckých bugů

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

Hunter008 

07 August 2012 - 02:13 PM

Ten Arcane sa mi nejako nezdá, veď tam nie je čo pokaziť...

// Arcane Shot
else if((m_spellInfo->SpellFamilyFlags & 0x00000800) && m_spellInfo->maxLevel > 0)
{
  damage += int32(m_caster->GetTotalAttackPowerValue(RANGED_ATTACK)*0.15f);
}


máte to takto? (game\SpellEffects.cpp)

Tekacko 

28 July 2012 - 04:01 PM

No chcelo by to dačo, nakoľko to podstatne znevýhodňuje huntrov, predovšetkým v PvE

Nonid 

28 July 2012 - 01:27 PM

Updating status to: Čeká na opravu od TC
Updating severity to: 5 - Critical

Tak az nekdo sezene C++ deva, kterej to bude fakt umet... Uprimne receno, ja na tohle nestacim a nechci se ucit C++, protoze se musim naucit zkurvenej Pascal na maturitu a C sharp na vejsku... Ale jak rikam, kdz nekoho sezenete, tak se toho opravi hodne (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

Tekacko 

28 July 2012 - 07:04 AM

Leda že by sa stal zázrak ?


Neviem či sú MQ devovia schopni to opraviť, dúfajme že áno

mothy 

27 July 2012 - 08:20 PM

Ja tohle muzu jen potvrdit ale to uz sem udelal v tom predeslim topicu. Je to sux hnus bug ale jak rika Tk pochybuju ze nekdo neco udela. Leda ze....

Chealin 

26 July 2012 - 01:23 PM

Fígl je jednoduchý, musíme zaspamovat developery. Protože v tom je ten bug, na 2.4.3 už má CAS fungovat úplně jinak - má prakticky ovlivňovat jen fakt, že nejde střílet AS za běhu a že se během něho nedá vycastit jiný shot. Tady funguje ve formě pre-2.3 patche.

Eldesitk 

25 July 2012 - 11:32 AM

Jen k bodu 1...ikdyž se snažím jak se snažím tak tam tý 0,5s vždycky mám. Pokud je na to fígl, tak sem s ním.

Tekacko 

21 July 2012 - 02:46 PM

Pravdu vravíš, ale tieto bugy už sú v Bugreporte dlho a nikto sa na to nepozrie / nedostaneme žiadne vyjadrenie. Úprimne pochybujem že sa s tým bude dačo robiť

Chealin 

21 July 2012 - 02:01 PM

Přijde mi, že se nějak zapomíná na několik bugů, které jsem sem hodil, a které dohromady neskutečně znevýhodňují huntery jako DPS. Připomenu je proto:

1. Cast Auto Shotu - pokud cast Steady Shotu přesahuje do nebo za cast Auto Shotu, AS vyletí hned po SS a nečeká se další 0,5 vteřiny, navíc pokud se zmáčkne spell 0,5 vteřiny před vystřelením AS, vycastí se spell až po Auto Shotu.
2. Steady Shot a Arcane Shot - SS by měl být snižován ještě navíc toulcem/Thori'dal efektem, což není; Arcane Shot by se měl zvyšovat s AP.
3. /cast !Auto Shot - při zadání /cast !Auto Shot by se měl AS pouze zapnout pokud zapnutý není, a pokud je, příkaz nemá žádnou funkci (tady se resetuje cast Auto Shotu - viz bod 1).
4. Global Cooldown- ten se snižuje haste efekty, přičemž by měl být snižitelný jen a pouze Bloodlustem/Heroismem.


Opět bych poprosil, aby se alespoň na první 3 body někdo podíval, protože tahle kombinace činí huntera jedním z nejzabugovanějších povolání na Mystiqu. Myslím, že se mnou budou souhlasit i ostatní hunteři. Díky.

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist