Mystiq.org - forum: Replying To Steady a Arcane Shot

Jump to content


Post a reply in: Steady a Arcane Shot

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

Eldesitk 

29 December 2012 - 02:11 PM

Jediné spelly co se castí:
Steady Shot
Aimed shot
Multi shot (tváří se jako instant ale je tam skrytý 0,5s cast) - neovlivnuje haste
Tame Beast - castěno, urychlováno hastem
Volley - castěno, urychleno hastem

Další mě nenapadají.

orifox 

29 December 2012 - 01:54 PM

Spíš mi najdi hunterskou abilitu, která se castí a nemá být ovlivněna pomocí haste nebo zásobníku na munici a podobně.

Eldesitk 

28 December 2012 - 07:20 PM

smazat a ulehčit tk serveru, nahrát na dev a já si projdu huntera co to změnilo.

orifox 

28 December 2012 - 06:57 PM

Samozřejmě, kdyby mi šlo jen o to vyhovět stížnostem hráčů, udělám to takhle. Jenže tím se nevysvětlí, proč u hunterských spellů ta půlsekunda v databázi chybí? proč by to blizz dělal? jen aby mohl přidávat práci serveru (který musí zbytečně navíc zjišťovat, jestli jde o hunterský spell) ? To neee.

Eldesitk 

28 December 2012 - 05:36 PM

No napadá mě změnit ten výpočet haste na (1+0,5)/(haste1*haste2....*hasteX) záhadná pulsekunda zůstane zachovana a spelly budou mít správný cast.

Třeba je to opravdu ten CAS na konci autoshotu je tahle půl sekunda, na začátku ostatních spellu je taky a pokud se tyhle 2 potkají v castu tak vznikne požadovaná fronta se spelem. (pouze hypotéza nemajici s problemem a řešením co dělat (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

orifox 

28 December 2012 - 04:54 PM

Já vím že oficiálně v žádném vzorci na výpočet ta půlsekunda není zmíněná, ale ve skutečnosti ji tam blizzard má už na TBC. Nechápu, proč by blizzard u spellu, který má mít cast 1,5 sec dával do databáze 1,0 sec ? to nedává smysl. Pokud tam ta první půlsekunda nemá mít nějaký speciální účinek, není důvod, aby to tak bylo (jenže ono to tak je, takže ta půlsekunda nějaký vliv asi má mít. Není to náš výmysl, není to výmysl trinitycore ani mangosu ani jiného emulátoru. je to přímo blizzlike záležitost. Jen nevíme jak ji správně zpracovat)

Eldesitk 

28 December 2012 - 04:39 PM

http://www.wowwiki.c...t?oldid=1580415

Tam dole máš přesně jak má mit steadyna dlouhý cast a podle toho se tam žádná pulsekunda nepricita.

U bm huntera 1,08s

U aimedy takhle jistý důkaz není ale dá se předpokládat že to je to samé.

Omlouvám se za double post ale foun ty edity nezvládá a prepisuje mi polovinu textu.

Eldesitk 

28 December 2012 - 04:11 PM

Hele tak to je nějaký zvláštní...ta pulsekunda není to pokus o rozchozeni toho casu?...jediný další co mě napadá je skrytej část u multishotu aby nešel za chuze vůbec použít.

Ono bez talentu a jen s 10% quiverem to moc velký rozdíl není, ale když vezmeš 15% + talent tak to u steady shotu dela skoro 0,3s.

V tom mým odkazů výš je výpočet haste, ale žádná pulsekunda tm není.

A ty obrázky sou na pochopení Jak u huntera dávat střely a ne na to že to quiver ovlivňuje

Hunter008 

28 December 2012 - 11:44 AM

Mňa by zaujímalo, prečo tu sa píše niečo iné... http://wow.allakhaza...ation_%28WoW%29 "Although a quiver or ammo pouch will speed up autoshot attacks, it does not affect Steady Shot."

A áno, aimedka má byť tiež skrátená quiverom, viz http://elitistjerks....s_v2_0_tbc/p31/ (aj keď to je z doby 2.0 kde cast aimedu trval 3,5s)

Eldesitk 

28 December 2012 - 11:09 AM

No vůbec mě nenapadlo se ba to dřív podívat, ale ano má ( http://hunterguide.w...com/Theorycraft )
Na 70% ti mužů říct že zrychlenejho není, ale opravdu jistý si nejsem.
Na pc se dostanu až večer, pak to vyzkouším.

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist