Mystiq.org - forum: Replying To Arcatrah Heroic Mode - npc "arcatraz sentinel"

Jump to content


Post a reply in: Arcatrah Heroic Mode - npc "arcatraz sentinel"

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

orifox 

05 October 2012 - 03:10 PM

Podle neověřené informace by to mohlo být tím, že má mobka pod 60% HP (což pro HC verzi platí) což je důvodem pro ne-udělení slainu.
ale i tak - proč je mobka udělaná tak zvláštně, že má z počátku jen určitý počet HP? proč se jí nesníží max-hp na potřebnou úroveň aby na začátku měla 100% ?

edit: doplňkové info je v duplicitním tématu http://forum.mystiq....atraz-sentinel/

Nonid 

04 October 2012 - 04:04 PM

Tim to neni, jde o to, ze toho robota musis zabit zabit a ne ho nechat vybouchnout... Ale stejne by to melo fungovat, trinity zas neco vymejsli (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)

orifox 

02 October 2012 - 03:19 PM

Stále rozbité, akorát jinak - teĎ roboti nedávají daily Q slain na HC obtížnost, pravděpodobně proto, že mají méně jak X% HP... na normalu fungují jak mají. Nešlo by to udělat tak, aby měli oba roboti full HP, akorát maxHP by byly určeny podle varianty dungu?

Nonid 

11 August 2012 - 04:54 PM

Ta mapka ukazuje jenom jejich zacatecni pozice, navic jeste poolovany, coz tady nejde :/

Hehe no ten kick je tu buglej, resp. kickovani obecne (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)

vecernik 

10 August 2012 - 09:18 PM

Promin (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) jen rejpu (jestli tu hrajes delsi dobu tak na to musis byt zvyklej) a co se tyce blizzlikeovosti.. na wowheadu jsou podle mapky uplne jinde:
http://www.wowhead.com/npc=20869
ale to se možná měnilo? no nevím..
Chápu - je to těžký upravovat dungy do blizz podoby. Samotnýho mě dnes překvapilo když pár mobek v nagrandu spoluhráče párkrát odkoplo ve vzduchu a když dopadl tak umřel kvůli pádu (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)

Nonid 

10 August 2012 - 03:35 PM

Ja nevim, jak jinak to mam rict? Byl jsem tam nekolikrat na offi jeste pred 3.x a fungovalo to tak, jak to funguje u nas. U tech schodu je to masakr, s off-tankem se to ale da dat. A Arcatraz je nejtezsi 5-man!

vecernik 

07 August 2012 - 08:32 AM

Nejde jen o to číst komenty. Porovnávám to s tím, jak to má být (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif) konkrétně wowwiki tvrdí:
"Immune to taunt, and occasionally resets aggro."
Připadá mi že oprava s resetem agra u tanka není uplně správná. Ve skutečnosti je (vzhledem k tomu že u schodů chodí oba roboti naráz) dokonce neúměrně těžší oproti originálnímu blizz řešení. (aneb když si obě mobky krátce za sebou shodí agro a rozutečou se, tak co má jako tank dělat?)

Nonid 

07 August 2012 - 08:31 AM

Fixnuto...snad je to i offi-like, aspon podle toho, co se mi podarilo zjistit. (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/wink.gif)

Nonid 

06 August 2012 - 11:45 PM

Updating status to: Opraví nová revize

Mrknu na to nekdy behem tejdne, prave jsem se vratil z chalupy, jo?
To s tim tankem je spravne, ctete ty commenty, resetuje aggro JENOM u tanka a jeste ne o celou cast.

vecernik 

05 August 2012 - 09:15 PM

Mobka je porad nejspis bugla. Po zabiti (pokud to nestihneme dost rychle) naspawnuje bludicku, ktera je netargetovatelna (pravděpodobně http://wiki.mystiq.o...mnia/?npc=21761 ) . Ta je pohyblivá a táhne se za lidma. Každých pár sekund dá řetězový dmg do všech možných targetů - pokud je poblíž jen jeden člověk, dá jen jednomu. pokud jich je víc, dá klidně celé partě. Evidentně nemizí ani po delší době až do vyzabíjení celé party.
edit: resetování agra provádí, ale pravděpodobně jen u tanka a ne u celé party..

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist