Issue Summary (Most Recent Posts)
Jamik
28 December 2012 - 12:54 PM
Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 2 - Fair
Kouknu na to dnes vecer.
Updating severity to: 2 - Fair
Kouknu na to dnes vecer.
cezeta
27 December 2012 - 10:28 PM
dost mobu ve hre se meni na jiny a zachovavaj se jim HP... to je nejaka blbost "ze to nejde"... a bez toho Yogg na +0 na 25man proste nepadne
Ladis
27 December 2012 - 04:51 PM
Updating status to: Čeká na opravu od TC
Updating severity to: 1 - Low
No...
S tímhle asi nic moc udělat nepůjde, je to dle mého názoru buď šíleně složité na implementaci nebo možná na aktuálním jádře i nemožné...
Klient nepodporuje změnu jména, respektive se neprojeví do smazání Cache v templatu moba, ale pouze v chatu... Takže SetName("Marked Immortal Guardian"); použít nejde...
Stejně tak jsem zkoušel použít UpdateEntry();, které změní entry moba, to fungovalo parádně, změnil se, bylo to vidět... Ale...
Problém nastával hned ve 2 případech... První v tom, že se mob zmenšil (díky buffu Empowered se zvětšují o X%/stack), ale při změně templatu se rázem zmenšil na minimum, ikdyž měl všechny stacky...
Další problém byl v tom, že při změně z Immortal na Marked Immortal si doplnil HP do full (debuffy zůstaly, ale HP ne... a nevím, jak by to bylo s agrem)...
Updating severity to: 1 - Low
No...
S tímhle asi nic moc udělat nepůjde, je to dle mého názoru buď šíleně složité na implementaci nebo možná na aktuálním jádře i nemožné...
Klient nepodporuje změnu jména, respektive se neprojeví do smazání Cache v templatu moba, ale pouze v chatu... Takže SetName("Marked Immortal Guardian"); použít nejde...
Stejně tak jsem zkoušel použít UpdateEntry();, které změní entry moba, to fungovalo parádně, změnil se, bylo to vidět... Ale...
Problém nastával hned ve 2 případech... První v tom, že se mob zmenšil (díky buffu Empowered se zvětšují o X%/stack), ale při změně templatu se rázem zmenšil na minimum, ikdyž měl všechny stacky...
Další problém byl v tom, že při změně z Immortal na Marked Immortal si doplnil HP do full (debuffy zůstaly, ale HP ne... a nevím, jak by to bylo s agrem)...
Arexus
27 December 2012 - 04:17 PM
Když už jsme na patchi 3.2, bylo mi řečeno, že mám napsat tento report.
Prostě když Yogg-Saron dá na některého Immortal Guardiana buff "Shadow Beacon", tak se má tento Immortal Guardian okamžitě změnit na "Marked Immortal Guardian"
Jedná se o npc s jiným ID, které je ale až na název úplně identické jako Immortal Guardian (spelly, hp, atd.)
10man id: 36064
25man id: 36067
Quote
Patch 3.2.0 (2009-08-04):
An Immortal Guardian targeted for Empowering Shadows in the Yogg-Saron encounter will now become a 'Marked Immortal Guardian' while targeted.
An Immortal Guardian targeted for Empowering Shadows in the Yogg-Saron encounter will now become a 'Marked Immortal Guardian' while targeted.
Prostě když Yogg-Saron dá na některého Immortal Guardiana buff "Shadow Beacon", tak se má tento Immortal Guardian okamžitě změnit na "Marked Immortal Guardian"
Jedná se o npc s jiným ID, které je ale až na název úplně identické jako Immortal Guardian (spelly, hp, atd.)
10man id: 36064
25man id: 36067
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.