Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair
Issue Summary (Most Recent Posts)
Jamik
30 November 2012 - 11:49 AM
Jde o problem metody NearTeleportTo(), tusim, ze na prvni pokus vznikaji graficky problemy, kdyz se udela double-port, nejak se to fixne, ale jistej si tim uz nejsem.
edit: tak asi ne https://github.com/T...ore/issues/4935
edit: tak asi ne https://github.com/T...ore/issues/4935
Ladis
30 November 2012 - 11:16 AM
Všechny ty záležitosti jsou grafického rázu, jestli se nepletu... Vpodstatě stejný problém jako se zahrabanýma červama v ToCu...
cezeta
24 August 2012 - 03:09 PM
boss se pri kazdem vycastenem teleportu graficky neportne -> je videt na prvni plosine, na kterou po priletu hracu na druhou plosinu a "virtualnim naagrovani" bosse, najednou dobehne... je to problem ve vsech fazich
navic se casto stane, ze vyvola moby z 2-3 fazi najednou a pak se bugne kompletne
neportuje se ani doprostred mapy, odkud ma castit ten plosnak -> casti ho z mista na ochozu, kde zrovna je a neda se tomu tak schovat
navic se casto stane, ze vyvola moby z 2-3 fazi najednou a pak se bugne kompletne
neportuje se ani doprostred mapy, odkud ma castit ten plosnak -> casti ho z mista na ochozu, kde zrovna je a neda se tomu tak schovat
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.