Mystiq.org - forum: Replying To Intimidation

Jump to content


Post a reply in: Intimidation

User Information

Post Content

Options

Post Options

 


Issue Summary (Most Recent Posts)

Chooze 

14 February 2012 - 08:25 PM

Dukazy na ostatní Absorb efekty Jenyla nenašel => Maci odmítl přidat priority na spelly, který nejsou jmenovitě rozepsaný v nějakym rukaznim materiálu (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

Kdyby to byl bug u šamana (nebo u jiný mystiq classy) tak se jim to opraví i bez dukazu, ale tady ste u hunterů pánové...a založte si jinej toopixs pls (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

Ladis 

14 February 2012 - 12:25 PM

Ertai, on 14 February 2012 - 12:16 PM, said:

Expertise by neměl ovlivňovat parry chance Deterrence. Není to psané 100% jako číslo, ale jako úplná šance.

Ehm..

wowwiki.com/Deterrence said:

When activated, increases parry chance by 100%, reduces the chance ranged attacks will hit you by 100% and grants a 100% chance to deflect spells. While Deterrence is active, you cannot attack. Lasts 5 sec.

Já ti nevím, ale tady se mi to zdá celkem jednoznačně napsané...
Není tam psané "dá ti 100% šanci", ale "zvýší šanci o 100%", což je celkem zásadní rozdíl.


Jinak co se týče dalších priorit pro dispellované buffy z Tranquil. Shotu, kdyžtak na to vytvořte novej report.

Ertai 

14 February 2012 - 12:16 PM

Ano, sundává prioritně PW:Shield a Ice Barrier, ale nebyl implementován na všechny absorb efekty. Voidův Sacrifice, glyph na Stoneclaw Totem, Sacred Shield a Mana Shield.
Expertise by neměl ovlivňovat parry chance Deterrence. Není to psané 100% jako číslo, ale jako úplná šance.

Ladis 

14 February 2012 - 11:37 AM

Invader_123, on 14 February 2012 - 10:51 AM, said:

...ale tranquil nesundavá prioritně...


No jak jsem řekl, já PvP s Huntou nehraju, nicméně usoudil jsem tak z

Changelog Revize 16137, on 25.11.2011, said:

Hunter
  • Tranquilizing Shot
    • Prioritně dispeluje Power Word: Shield a Ice Barrier

...viz http://www.mystiq.or...214&p=changelog

Invader_123 

14 February 2012 - 10:51 AM

chjo choze mi zas vynadá, že tu rozebírám nesouvisející bugy, ale tranquil nesundavá prioritně, aneb dobrá rada nad zlato (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/tongue.gif)

no můžete ten S5 final event pracovně nazvat "spell bug test", vymazat bugreport a začít po eventu znovu (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)

(není myšleno jako urážka nebo remcání, chápu, že se to opravuje postupně a nestíhá se a do nové sezóny nestihne..ostatně na inso se spelly opravovaly i při poslední sezóně, tak co)

Ladis 

14 February 2012 - 09:54 AM

No.. Já tak nějak nevidím důvod, proč by ji nedostával, ale nevím, žejo..
Je to něco, co se dá těžko otestovat, nicméně včera Jamik snad úspěšně vyřešil missování abilit u peta, což beru jako dobrý krok kupředu =o)

Chooze 

14 February 2012 - 09:43 AM

No a pet Expertise opravdu dostává? To ještě nikdo netestoval (spíš takové zbožné přání aby jí pet opravdu dostával).

Ladis 

14 February 2012 - 07:39 AM

Už se to tu řešilo v topicu o Deterrenci, je totiž možné, že útoky skrz mi mohou procházet kvůli Expertise, který pet právě získává z Hunterova Hitu.
Intimidation je brán jako Melee abilita, nikoli spell, takže se na ni vztahuje Parry a ne Deflect.
Možná proto je možné dostat stun i do Deterrence.
Je to však jen má domněnka, nijak výrazněji jsem se tím nezabýval, protože Huntera jedu jen do PvE.

Jinak co se týče toho opožděnýho stunování kvůli absorbu, to problém samozřejmě je, nicméně jako takovou radu bych doporučil používat Tranquil. Shot, měl by mít nastavenou prioritu právě na Absorb efekty...


S pozdravem Ladis.

Chooze 

14 February 2012 - 12:31 AM

Podle mě má jít Intimidation pouze na HIT...takže by ti to nemělo zežrat CD na dodge, parry.

Takže by Intimidation počkal až ti padne Deterence (tj až nebudeš mít parry) a pak ti pet nasolí stun.

Ertai 

13 February 2012 - 11:16 PM

Aby pet použil Intimidation, musí být v melee range. Intimidation jde ale aktivovat kdykoli, efekt pak proběhne v okamžiku, kdy je pet u targetu. Problém: Když BMhunter pustí Bestial Wrath, Intimidation a pošle peta na jiného huntera, který dá Deterrence, stane se toto:

1:00:00 target huntera ve vzdálenosti cca 30y, BW, intimidation - povel k útoku
1:00:02 než pet doběhne, dám Deterrence, abych minimalizoval dmg
1:00:03 pet doběhne, aktivuje se Intimidation, dostanu stun (i když bych neměl) = Deterrence padne = dostanu full dmg

přestože je Intimidation aktivována před deflektem, efekt stunu obdžím až po zapnutí deterrence.

buď to má napsat immune a sežrat cooldown nebo can't do this shit now a refreshnout spell.

Review the complete issue (launches new window)

Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist