pres deterrence projde sedukce=> bug
jo a btw duha BUMP
Issue Summary (Most Recent Posts)
Ertai
08 February 2012 - 12:32 PM
Už jsem se na to jednou ptal, ale pro jistotu, je 100% parry z Deterrence fixní hodnota? Nedá se ovlivnit třeba expertize, že by např exp.5% udělalo z Deterrence 95% šanci?
Ertai
08 February 2012 - 11:56 AM
Do Deterrence prochází dost útoků od palacha. Jude teď dostal deflect na Hammer, tak jsme na to koukali a deflect jako mechanika je prej podobná parry a vztahuje se na spelly využivající melee hit (více zde). Co zkusit krom parry u deterrence pošéfovat nějak tu mechaniku deflectu? Nebo zkusit na zkušební období nastavit, že při spuštění deterrence se spell spustí 2x? Jsou to samozřejmě jen střely naslepo, ale třeba hloupej nápad dojde k chytrýmu řešení.
Jenyla
28 January 2012 - 01:56 PM
vsichni to chapem jenom nechapem proc to nejde no jasny jako facka
Jamik
28 January 2012 - 01:30 PM
Ale my to chapeme, ze je to zmena od 3.3.x patche, ze ma dava parry,... i kdyz do nej mlati zezadu, dokonce jsme to tam nastavovali (je to tam jako jedinna vyjimka) a kdyz jsem to zkousel, tak to fungovalo.
edit: a to jeste koukam, ze jsem to udelal blbe tim, ze jsem tam dal, aby nemohly byt vykryty spelly, ktery pozaduji byt provedeny jen "from behind" A ZAROVEN "require steath" .. ma tam byt NEBO :-D, takze by ted teoreticky nemel projit ani Shred od druida, kterej projit ma.
trinity - deterrence
edit: a to jeste koukam, ze jsem to udelal blbe tim, ze jsem tam dal, aby nemohly byt vykryty spelly, ktery pozaduji byt provedeny jen "from behind" A ZAROVEN "require steath" .. ma tam byt NEBO :-D, takze by ted teoreticky nemel projit ani Shred od druida, kterej projit ma.
trinity - deterrence
Dache
28 January 2012 - 12:04 PM
Přetočte si na 4:24 a koukněte se jak od toho huntera krásně skáčou parry a deflekty i když je k warrovi otočenej zádama, o tom že si do dete pouští aspekt of the pack a nedostane po dobu trvání dazed si asi můžeme nechat jenom zdát, co ? (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
PS: pokud přetočíte dále na 4:58 , všimněte si kolik HP ubral tomu hunterovi Bladestormem, když měl aktivní dete
Greon
19 January 2012 - 09:20 PM
Jestli teda můžu, aby si hunteři furt neřvali, jak moc jim všechno nejde, ikdyž s dete nebo bez je to op class jak blázen. Co se mě jako DK, když jdu proti hunterovi, kterej si pustí dete, tak se mu můžu krásně vysmát protože mě stačí mu stát za prdelí a krásně do něj valím dál meele attackama jako by se nechumelilo. Jediný co opravdu deflecktne jsou spelly takže si těch pár DC nechám na závěr pokud by měl chuť si někam odskočit (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Maci
19 January 2012 - 02:02 PM
No je možný, že se to jednou penetruje některym z tědle útoků a pak už to dál nejede.
Jamik
19 January 2012 - 11:56 AM
Ja bych teda chapal toho druida, donedavna tam nebylo nastavene, aby to vykryvalo utoky zezadu - ty uz by to melo vykryt, nicmene utoky s flagou "require stealth" projit maji a taky prochazi.
Chooze
19 January 2012 - 10:53 AM
Ladis: Na wikipedii maji napsaný že to vykrývá všecko. Úplně všecko kromě speciálních útoků ze steltu a Chaos Boltu. A samozřejmě to nemůže vykrej Koncentračku, Flame Strike a takový podobný spelly co už ležej na zemi, aspon myslim (IMG:http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.